آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
ادواره شهدای عملیات والفجر 8 با محوریت شهید مدافع حرم هدایت اله غلامی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در حسینیه ثارلله (ع) سپاه فیروزآباد برگزار شد.
یادواره شهدای عملیات والفجر 8 با محوریت شهید مدافع حرم هدایت اله غلامی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در حسینیه ثارلله (ع) سپاه فیروزآباد برگزار شد.
سید عزیزاله هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد در این مراسم با تاکید بر اینکه محصول خون شهدا بصیرت در دین است گفت: جبهه نور با تمام قدرت در صحنه است و جبهه ظلمت در حال فروپاشی است و این دین شناسی مردم باعث شد تا در مقابل دشمنان بایستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دشمنان در طول ۴۰ سال انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با شیطنت ها، حمایت از منافقان و تروریست ها، تحریم ها و مشکلات می خواهد انقلاب را ناکار آمد جلوه دهد ولی همه ما وظیفه داریم مبارزه با استکبار و استبداد، دفاع از محرومان و مظلومان و بیان دستاوردهای نظام را برای نسل جوان بازگو و به آیندگان منتقل کنیم.

 امام جمعه فیروزآباد افزود: احساس عزت، استقلال، امنیت پایدار و نفی استکبار از اصلی ترین ثمرات انقلاب اسلامی است که باید در ایام دهه فجر در جامعه تبیین شود.

در این مراسم حاج رضا متولی از راویان برجسته کشوری به روایتگری از دوران دفاع مقدس پرداخت و در پایان از خانواده های معظم شهدای عملیات والفجر 8، مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم با اهدا لوح تقدیر صورت گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: