آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:
کهندل پور جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در جمع رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان آباده گفت: فرآیند مطالبه گری دانشجوی بسیجی با منطق و عقلانیت همراه است و با توجه به مسأله شناسی دقیق توسط دانشجویان در موضوعات مختلف به حل مسایل شهرستان، استان و کشور منتهی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس صبح امروز در سفر به شهرستان آباده گفت: رویکرد بسیج دانشجویی در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها توجه اساسی به دو اصل مطالبه گری و مسأله محوری است.

 کهندل پور که در جمع رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان آباده سخن می گفت، افزود؛ فرآیند مطالبه گری دانشجوی بسیجی با منطق و عقلانیت همراه است و با توجه به مسأله شناسی دقیق توسط دانشجویان در موضوعات مختلف به حل مسایل شهرستان، استان و کشور منتهی خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط بحرانی که بیماری کرونا برای همه بخش های کشور خصوصا بخش آموزش ایجاد کرده است گفت: بسیج دانشجویی استان فارس در مدت ۴ ماه بیش از ده هزار نفر دوره در موضوعات مختلف برگزار کرده است که برخی از این دوره ها با حضور اساتیدی از اروپا و آمریکا و در مدت ۱۰ روز برگزار شد.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به نقش دانشگاه ها در برگزاری کلاس ها و دوره های برخط گفت: بسیج دانشجویی با طراحی دوره هایی مثل «راه مهندسی» می تواند ضمن آشنایی دانشجویان جدید الورود با محیط دانشگاه، از سرگردانی و اضطراب دانشجویان که ناشی از استفاده بیش از حد از فضای مجازی است کم کند.

در این دیدار رؤسای دانشگاههای پیام نور و آزاد اسلامی و همچنین رؤسای دانشکده پرستاری و آموزشکده فنی امام خمینی(ره) شهرستان آباده به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

کهندل پور در حاشیه این جلسات با فرمانده ناحیه مقاومت آباده نیز دیدار و گفتگو کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: