کد خبر: ۱۲۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
غنی سازی اوقات فراغت سربازان سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) برگزارشد.
در راستای برنامه سالانه روابط عمومی، غنی سازی اوقات فراغت سربازان سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در ارتفاعات پارک کوهستانی شهرک گلستان محدوده شمال غرب شیراز برگزار شد .

حجت الا اسلام والمسلمین  عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در جمع نیروهای وظیفه در سخنانی اظهار داشت: خدمت وظیفه عمومی دوران سختی ها و شیرینی های خاص خود دارد و برای شما جوانان درسی است که از این سختی ها درس و عبرتی حاصل شود که راه زندگی صحیح و لذت بخش ادامه دهید.

وی با اشاره به اینکه خود سازی و تربیت دینی در دوران خدمت سربازی را در مجموعه سپاه قدر بدانید گفت: راه سعادت و خوشبختی به این است که در مسیر خدا حرکت کنیم تا زندگی مان توام با خوشبختی در کنار خانواده باشد.

وی درپایان صحبت هایش اظهار داشت: طبق آمارهای که اعلام کرده اند درصد بالای از مسیر جدایی طلاق جوانان افرادی هستند که دوران خدمت سربازی سپری نکرده اند بنابراین همین خدمت وظیفه عمومی دورانی است که از قبل همین سختی ها و آموخته های دینی و معنوی انسان را می سازد.

 در این برنامه سرهنگ بنایی فرمانده سپاه ناحیه فوق و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه محمد رسول الله (ص) در جمع سربازان حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: