شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
حوزه بسیج ادارات کل امیرالمومنین ع استان فارس
جلسه تودیع فرمانده پایگاه شهید همت این دانشگاه با حضور دکتر حسین افلاکی فرد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس ، آقای دکتر قناعتی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، برادر اسمی فرماندهی حوزه بسیج کل ادارات امیرالمومنین علیه السلام،
سازمان بسیج ادارات و کارمندان :  جلسه تودیع فرمانده پایگاه شهید همت  این دانشگاه با حضور  دکتر حسین افلاکی فرد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس ، آقای دکتر  قناعتی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، برادر اسمی فرماندهی حوزه بسیج کل ادارات امیرالمومنین علیه السلام، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا جعفری مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان فارس  و جمعی  از کارکنان  و اساتید این دانشگاه  در مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان فارس برگزارگردید .
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا جعفری   در این مراسم به  سخنان امام راحل که بسیج را در قلمرو عشق و عرفان توصیف کرده، و ویژگیهای فطری نابی برای آن قائل شده اند ، اشاره نمود و  و به نقل از صحیفه حضرت امام بیان داشت: « بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‏ های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می ‏دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته ‏های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده ‏اند. ‏
دکتر افلاکی فرد به نقش و اهمیت دانشگاه فرهنگیان در نظام آموزش و پرورش با توجه به تاکیدات مقام معظم‌رهبری در حمایت از این دانشگاه اشاره نمود و تصریح کرد : نخستین و مهم‌ترین وظیفه بسیج کمک‌ کردن به دانشگاه در مسیرتعالی اهداف اسلامی، پیشرفت  از نظر علمی و پژوهشی و در کنار آن پیشبرد وظایف سیاسی و اجتماعی بوده و مهم‌ترین وظیفه ما سربلندی در انجام‌وظیفه است.   
 آقای دکتر قناعتی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه فجر فارس  نیز به فرایند جذب همه افراد و کارمندان در بسیج کارکنان اشاره کرد و  توصیه نمود در فرایند جذب  از سیاست زدگی  پرهیز نموده وبدون نگاه سیاسی و گروه گرایی افراد را  جذب  نماییم .
وسپس فرماندهی حوزه ماموریت های بسیج راتشریح نمودند
آقای شیروانی رئیس اداره حراست دانشگاه فرهنگیان فارس  نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،  استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تحقق بیانبه گام دوم انقلاب را توصیه نمود .
 در  آقای *محمد وحیدی* بعنوان فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه فرهنگیان فارس  معرفی شد .
در ضمن دفتر پایکاه مقاومت در محل اداره افتتاح گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: