کد خبر: ۱۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
گروه جهادی مصباح‌الهدایه از سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز در سی‌سخت مشغول امدادرسانی به زلزله‌زدگان است.

یکی از این گروه‌های جهادی که از ساعات اولیه زلزله خود را به منطقه سی‌سخت رساند و اقدام به پخت غذای گرم کرد، گروه جهادی مصباح‌الهدایه از ناحیه محمد رسول الله (ص) حوزه امام رضا (ع)  است.

مدیر این گروه جهادی اظهار داشت: این گروه از پنجشنبه گذشته همراه با گروه جهادی شهید جاویدی که در محله سنگ سیاه شیراز فعالیت دارند، در منطقه سی‌سخت حضور یافته و پس از بازدید از روستا و خرابی‌های ناشی از زلزله، به اردوگاه نور سپاه فتح کهکیلویه رفته و با مجهز کردن آشپزخانه آسیب‌دیده از زلزله مشغول به پخت غذا برای آسیب دیدگان شده اند.

اصغری ادامه داد: روز بعد نسبت به بازدید از منطقه و بررسی وضعیت خانواده‌های آسیب‌دیده اقدام شد تا برای کمک رسانی اولویت بندی شود.

وی تأکید کرد: به‌دلیل نبود نیروی کافی، بیشتر مشغول آشپزی و کار در آشپزخانه جهت پخت غذای گرم برای امدادگران و مردم آسیب‌دیده هستیم و هزینه‌ برنامه‌های پخت و آشپزی از طریق کمک‌های مردمی و سپاه فتح استان کهگیلویه تامین می‌شود.

اصغری افزود: گروه جهادی مصباح‌الهدایه وابسته به پایگاه حضرت بقیه‌الله (عج) و کانون فرهنگی مذهبی مصباح‌الهدایه، سال ۹۷ با یک اردوی جهادی در شهرک قصرقمشه و کمک در ساخت یک منزل مسکونی متعلق به خانواده بی‌بضاعت شروع به کار کرد و کار خود را با کمک‌رسانی در سیل پل‌دختر و اهواز و فرستادن کمک‌های مردمی برای آنها، عملیات‌های ضدعفونی متعدد در زمان کرونا، آماده‌سازی بسته‌های معشیتی در چند مرحله و تعامل با گروه جهادی شهید جاویدی در محله سنگ سیاه شیراز، کمک در بازسازی حرم مطهر امامزاده سید حسین ادامه داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: