آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در جمع دانشجویان دانشگاه های ممسنی:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه های ممسنی ترور دانشمندان هسته ای را نتیجه اجرای پروتکل الحاقی دانست و گفت : غربی‌ها در چارچوب پروتکل الحاقی و به بهانه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ما در این چارچوب از آنها بازجویی می‌کنند و اطلاعات آن را در اختیار سیستم‌های جاسوسی غرب قرار می‌دهند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس،دکتر احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در  محفل دانشجویی دانشگاه های ممسنی با اشاره به اینکه در راس قدرت بودن اوباما، ترامپ یا بایدن فرقی نمی کند گفت:  سیاست کلی آمریکا براندازی و مقابله با انقلاب اسلامی است. هر چه در برابر دشمن عقب نشینی کنیم دشمن جلوتر می آید، متاسفانه از ابتدای انقلاب غرب زدگان هرجا بوده اند دنبال وادادگی در برابر دشمن بوده اند. رهبری بارها فرمودند مراقب تقی زاده ها و نفوذ آن ها در کشور باشید. در دولت خاتمی نتوانستند حتی یک سانتریفیوژ از غربی ها بگیرند اما وقتی با قدرت وارد شدیم ١٩ هزار سانتریفیوژ ساخته شد.

فلاحی ترور دانشمندان هسته ای را نتیجه اجرای پروتکل الحاقی دانست و گفت : غربی‌ها در چارچوب پروتکل الحاقی و به بهانه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ما در این چارچوب از آنها بازجویی می‌کنند و اطلاعات آن را در اختیار سیستم‌های جاسوسی غرب قرار می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما افراد جاسوس مشاهده می‌شوند و به عنوان مثال در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما در سال‌های ۸۲ تا ۸۴ افرادی بوده‌اند که امروز به کشورهای خارجی پناهنده شدند پس در میان بازرسان آژانس نیز  جاسوس‌هایی هستند که برای غرب  جاسوسی می‌کنند.


عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:  لغو اجرای پروتکل الحاقی حق ماست و اقدامی کاملا قانونی است که در برجام هم به آن اشاره شده و این اقدام جمهوری اسلامی ایران هیچ مغایرتی با متن و روح برجام ندارد.

فلاحی با اشاره به تلاش های مکرر دولت برای مذاکره گفت: اصل مذاکره بر رفع تحریم است اما طی سال ها مذاکره و اصرار بر آن نه تنها تحریم ها رفع نشدند بلکه بیشتر هم شدند. دیدیم که نتیجه مذاکرات آقای روحانی باعث شد دلار از سه هزارتومان به حدود ٣٠ هزار تومان و تورم چند برابر گردد نه چرخ سانتریفیوژ چرخید و نه چرخ اقتصاد مردم و از طرفی هم مصوبه اقدام راهبردی لغو تحریم ها برای نجات کشور از دست تحریم ها و برجام نافرجام بود و یکی از مهمترین بندهای این قانون جلوگیری از دسترسی فراتر از npt است.

وی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را اتکا به ظرفیت ها و توان داخلی عنوان کرد نه چشم داشت به کشور های غربی و اروپایی و گفت: هم اکنون شاغلین در کشور 20 میلیون نفر است در صورتی که 21 میلیون ظرفیت ایجاد شغل در معادن را داریم متاسفانه از این ظرفیت استفاده نمی شود و پیگیری خواهیم کرد.


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در خصوص وجود بندهایی از سند 2030 در بودجه 1400 گفت: ابتدا دولت منکر وجود سند 2030 در بودجه شد اما اصلاح کردند البته اجرای سند 2030 حالت خزنده دارد و ممکن است به ظاهر مشخص نباشد اما سیستم آموزش حاکمیتی را در بر بگیرد خصوصی شدن آموزش یکی از همین مصادیق است.

فلاحی در پایان گفت: ترک فعل‌های دولت را قضائی می‌کنیم . ۲۴۰ هزار شکایت مردمی از رئیس جمهور وقت به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رسیده است که کماکان پیگیر تخلفات رئیس جمهور هستیم  و پرونده‌ی مالی رئیس جمهور به دادستان دیوان محاسبات ارجاع داده شده است و بعد از اتمام ریاست جمهوری جناب روحانی توسط قوه‌ی قضائیه رسیدگی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: