آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
در رزمایش كمك‌های مؤمنانه سپاه ثارالله(ع) شیراز كه در سالروز ولادت امام حسین(ع) برگزار شد، ۱۰ هزار بسته معیشتی میان اقشار محروم توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، آئین رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه ثارالله(ع) شیراز با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: نهاد انقلابی سپاه از بدو تشکیل همواره در خط مقدم حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده است.

وی، حسینی و عاشورایی بودن را شاخصه اصلی پاسدار انقلاب اسلامی برشمرد و به عملكرد درخشان استان فارس در موضوع كمك‌های مؤمنانه اشاره كرد و گفت: در مجموع بیش از ۲ میلیون و هشتصد هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین و سازمان‌ها در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان اهدا شده است.

بوعلی با بیان اینکه صبح امروز نیز آئین اهدای ۲۶ هزار بسته معیشتی به کارگران فارس برگزار شد، گفت: در مراسم امروز نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی به اقشار محروم شیراز اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به آمادگی همه جانبه پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی، گفت: جوانان مؤمن و انقلابی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به‌خصوص عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم پیشرو هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: