آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
فرمانده سپاه فجر خبر داد:
فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری اهمیت و جایگاه فرهنگ در جامعه، گفت: سپاه فارس با تمام ظرفیت‌ها از فعالان فرهنگی و انقلابی استان حمایت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم افتتاح هفته هنر انقلاب اسلامی این استان با بیان اینکه سپاه فارس با تمام ظرفیت‌ها از فعالان فرهنگی و انقلابی استان حمایت می‌کند، گفت: هم‌افزایی متخصصین و حمایت سازمان‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی یک مؤلفه مهم و تأثیرگذار در دستیابی به موفقیت است.

وی با بیان اینكه امور مختلف فرهنگی و اجتماعی به بخش‌های مشخص تقسیم‌بندی و با هم‌افزایی اقشار متخصص اجرایی شوند، بر اهمیت شناسایی استعدادهای موجود در سراسر استان فارس و پرورش آن‌ها تأكید كرد و گفت: همه مسئولان و سازمان‌ها موظفند این استعدادها را شناسایی و مورد حمایت قرار دهند.

بوعلی همچنین در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: به‌مناسبت هفته انقلاب اسلامی ۳۰۰ برنامه عمومی و ۵۰ برنامه شاخص با مشارکت سازمان‌های مختلف در استان فارس برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در این مراسم از نویسنده کتاب خاطرات و زندگی شهید شیرعلی سلطانی و سازنده مجموعه مستند رزمندگان استان فارس تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: