آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
فرمانده سپاه جهرم:
سرهنگ پاسدار احمدی جابری گفت: حسینیه "شهدای علمی" با مساحت 100 متر مربع، واقع در بلوار مصطفی خمینی جهرم دومین پروژه ای بود که با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون ریال ساخته شده و با حضور سردار بوعلی، افتتاح گردید.
سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر گفت: دو پروژه محرومیت زدایی بسیج سپاه جهرم به ارزش 11 میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات پروژه های محرومیت زدایی و بخش عمده آن از کمک های مردمی  وخیرین نیک اندیش تآمین شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: پروژه ساخت مسجد حضرت علی اصغر (علیه السلام) محله ولیعصر (عج) جهرم با زیربنای 500 متر مربع با 10 میلیارد ریال هزینه ساخته شده که از این مهم، یک میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه جهرم و مابقی به همت خیرین و کمک های مردمی پرداخت شده است.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به شناسایی پروژه های متعدد محرومیت زدایی توسط قسمت بسیج سازندگی آن ناحیه و پیگیری تآمین اعتبارات لازم جهت شروع به کار آن ها، افزود: حسینیه "شهدای علمی" با مساحت 100 متر مربع، واقع در بلوار مصطفی خمینی جهرم دومین پروژه ای بود که با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون ریال ساخته شده و با حضور سردار بوعلی، افتتاح گردید.

وی گفت: 500 میلیون ریال از اعتبار ساخت این حسینیه، از محل پروژه های محرومیت زدایی و 700 میلیون ریال آن نیز توسط خیرین تآمین هزینه شده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: