شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
حوزه های مقاومت منطقه داریون با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز قدس از ملت های مسلمان به ویژه مردم شریف کشورمان خواست حال که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالم سلب کرده از طرق دیگر انزجار خود از این رژیم غاصب را اعلام دارند
بسم الله الرحمن الرحیم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ
(سوره اسراء آیه 1)

روز قدس نماد وحدت واراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه وخوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

بی تردید قدس شریف آزاد خواهد شد و این وعده خدای متعال حتمی است، اما دولت های اسلامی و مردم مستضعف جهان با اتحاد و همبستگی و با بسیج همه امکانات برای خشکاندن ریشه این غده سرطانی در مقابل طراحان جنایتکار و مزدور معامله قرن بایستند و از افکار پلید شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل جلوگیری کنند.

از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوزشده، برخی حکومت های عربی و غربی در رأس آن ها آمریکا، ازآن حمایت کرده اند. درحقیقت، سلاح های هسته ای و کشتارجمعی که در مقیاسی گسترده در زرادخانه های رژیم صهیونستی ذخیره شده است، نه به جهت مقابله با مردم بی دفاع فلسطین بلکه در راستای سلطه برجهان اسلام ومنطقه خاورمیانه است.
جهان اسلام در سایه بیداری اسلامی که مرهون میراث گرانسنگ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  محقق شده است. باید نشان دهند که مصمم به باز گشت به سنت های شکوهمند اسلام و در راس آن، وحدت مسلمانان هستند.
اگرتنها بخشی از امکانات جهان اسلام در این مسیربه کارگرفته شود ، قطعا شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود. دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست.
با توجه به اینکه در جمعه آخرماه مبارک رمضان امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، تجمعات و راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد. اما ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران با زنده نگه داشتن روز قدس که آرمان جمهوری اسلامی ایران است، طنین حمایت خود را رساتر از همیشه نسبت به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از طریق فضای مجازی به گوش جهان خواهند رساند.
 
 بسیجیان منطقه داریون بار دیگر با حمایت از کشور فلسطین، مردم فلسطین و آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت و حرکت انتفاضه، در روز قدس امسال، با گوش جان سپردن به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب تأکید می کند که با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهدشد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
نام:
ایمیل:
* نظر: