آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی با بیان اینکه "ما بر اساس ظرفیت، زمینه فعالیت شهرستان‌ها را تعریف و از آنها حمایت می‌کنیم" گفت: راه‌اندازی صنایع تبدیلی کوچک یکی از این نوع حمایت‌های سپاه است.
سردار یدالله بوعلی در نشست طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و  کارآفرینان برتر استان فارس اظهار داشت: بسیج سازندگی به هیچ عنوان قصد تصدی‌گری ندارد، بلکه تسهیل‌گر در حوزه ماموریت سازمان‌های اجرایی است که با کار جهادی در جهت محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند.

وی گفت: ما افتخار می‌کنیم به عنوان سپاه فجر در بسیج سازندگی در تصویب بودجه محرومیت‌زدایی استان، نقش محوری داشتیم این یکی از دستاوردهای ارزشمندی است که امسال متفاوت در سال‌های پیش انجام شد.

سردار بوعلی با بیان اینکه ما بر اساس ظرفیت، زمینه فعالیت شهرستان‌ها را تعریف و از آنها حمایت می‌کنیم تصریح کرد: راه‌اندازی صنایع تبدیلی کوچک یکی از این نوع حمایت‌های سپاه است.


به گفته فرمانده سپاه فجر فارس برای تحقق این مهم، آنچه که باید مد نظر باشد، کمک به کسانی است که می‌خواهند در این عرصه ورود کنند.

وی تاکید کرد:بسیج سازندگی با احصا و اولویت‌بندی و معرفی این افراد و مشکلاتشان به سپاه، به حل معضلات و رفع مشکلات آنها می‌پردازد.

سردار بوعلی تصریح کرد: به واسطه فرمان تصریحی مقام معظم رهبری و نیز تصویب برنامه‌های محرومیت‌زدایی، امیدواریم امسال خیلی بهتر از سال گذشته بتوانیم موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان برداریم.

به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، آنچه که کار سپاه را از همه کارهای اجرایی دیگر متفاوت می‌کند در رده‌های مختلف فرمان و فعالیت همه فرماندهان در کف میدان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: