آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اجرای پنجمین پویش ملی «سفره‌دار » در ماه رمضان با حضور ۱۲ گروه جهادی بسیج دانشجویی در فارس خبر داد و گفت: ۶۵ هزار پرس غذای گرم و افطاری‌های ساده توزیع شد.

گروه‌های جهادی نیز بارها ثابت کردند که جز برای خدمت به خلق پا به عرصه نگذاشتند و از هیچ کوششی برای رفع محرومیت، زندگی بهتر و خدمت به مردم به ویژه در نقاط محروم دریغ ندارند.

گروه‌های جهادی  دانشجویی امسال پویشی ملی به نام « سفره‌دار» برنامه‌ریزی و اجرا کردند که هدف آن رونق به سفره نیازمندان و دادن افطاری‌های ساده به ویژه در نقاط محروم بوده است.

پنجمین پویش ملی « سفره‌دار » در ماه رمضان با همکاری گروه‌های جهادی و مردمی در محلات حاشیه‌نشین با طبخ و توزیع 405 هزار پرس غذای گرم و تهیه و توزیع 200 هزار افطاری ساده در مجموع 605 هزار افطاری ساده و غذای گرم با حضور 300 گروه جهادی و دانشجویی در سراسر کشور برگزار شده‌ است.

گروه‌های جهادی استان فارس نیز در این طرح شرکت کرده و به واسطه حضور موفق رتبه برتر این طرح را از آن استان فارس کردند.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای پنجمین پویش ملی «سفره‌دار » در ماه رمضان با حضور 12 گروه جهادی بسیج دانشجویی در فارس خبر داد که در شهرستان‌های شیراز، داراب، مرودشت، خفر، فسا، خرامه، کوار و  ارسنجان اجرا شده است.

به گفته وی این طرح توسط جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) بسیج دانشجویی فارس در سطح استان با حمایت بنیاد علوی برگزار شده و استان فارس با توزیع 65 هزار پرس غذای گرم و افطاری‌های ساده رتبه برتر این طرح را کسب کرده است.

مظفر حیدری مسئول قرارگاه جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) و گروه جهادی دانشجویی راه سرخ نیز در تکمیل توضیحات اجرای این طرح گفت: در این طرح 45 هزارپرس غذای گرم و 20 هزار پرس افطاری ساده در محلات حاشیه شهر تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان داراب با تهیه و توزیع بیش از 25 هزار پرس افطاری و غذای گرم بیشترین مشارکت را در بین شهرستان‌های استان فارس داشته است، افزود: طرح بزرگ «کوچه‌های کریمانه» نیز زیر مجموعه پویش ملی «سفره‌دار» با اجرای برنامه‌های فرهنگی در محلات حاشیه‌نشین استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: