جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
بیانیه ۱۵ خرداد

*بیانیه گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد*

بیانیه ۱۵ خرداد سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس

*بسم الله الرحمن الرحیم*

«امام، یک مردِ مؤمنِ مخلصِ خدایی بود که توانست عدّه‌ای را به‌دنبال خود به‌راه بیندازد و کاری را انجام دهد که واقعاً مثل یک افسانه بود؛ یعنی اصلاً باور کردنی و شدنی نبود. در دنیایی که همه چیز علیه اسلام بود، یک نفر بیاید در جایی که همه انگیزه‌های دنیا بر این است که آن‌جا باید از اسلام و ایمان و قرآن دور بماند، حکومت اسلامی برپا کند!؟ مگر چنین چیزی ممکن بود!؟ اما امام انجام داد.»
*امام خامنه‌ای (دام‌ظله)*
*۱۵ خرداد*  یادآور جوشش غیرت دینی و پویش مردمی بر علیه تهاجم گسترده بیگانگان با رویکرد هویت‌زدایی و استحاله فرهنگی با دست‌نشاندگی شاه خائن بود که به فرمایش حضرت امام (ره) «ملت بزرگ ایران، *سالروز پانزده خرداد* را که *یوم‌الله است* زنده نگه می‌دارد».
هنوز *صدای رسای امام* ما به گوش می رسد که فرمود: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که *نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد*» سخنی که باید بیش از هر زمان دیگری، در گام دوم انقلاب اسلامی و در *آزمون مهم انتخابات ریاست جمهوری 1400* مورد توجه ملت شریف ایران قرار گیرد.

به راستی، *شرکت نکردن در انتخابات* یا عدم توجه به معیارهای انتخاب اصلح، زمینه *ضعف نظام اسلامی* و *تقویت نااهلان* را به دنبال نخواهد داشت؟ آیا همین نااهلان سال ها، *پیشرفت نظام اسلامی* را در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و تحقق مرحله سوم یعنی دولت اسلامی، *متوقف یا کند* نکردند؟

*ما بسیجیان جامعه پزشکی استان فارس*، ضمن بزرگداشت نام و یاد امام عزیز (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره‌ قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و شهدای مظلوم و گلگون کفنش، با  *حضور قاطعانه در انتخابات* ،بار دیگر از ملت شریف ایران اسلامی برای به رخ کشاندن عزت و اقتدار ایران اسلامی به  مستکبران عالم، دعوت می کنیم که با حضور خویش، چشم ها را به خویش، خیره ساخته و همانند انقلاب 57، و با پیروی از رهنمودهای نائب امام عزیز، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و خلف صالح امام خمینی (ره) ،با انتخاب *کاندیدای اصلح*، کاندیدای باکفایت، باایمان، عدالت خواه و فساد ستیز و دارای کارنامه جهادی و انقلابی، راه جدیدی را برای ملت های آزاده جهان بگشاییم.

/۱۵ خرداد ۱۴۰۰/
*دکتر فرخ بهارلویی*
*سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس*

نام:
ایمیل:
* نظر: