سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت نقش دختران به عنوان مادران آینده گفت: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم پدران و مادران خانواده باید توجه به دخترانشان را چند برابر کنند چراکه تولد نسل‌های آینده در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و گسترش نظام اسلامی حاکم بر جهان می‌تواند نقش بسزایی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) ، محمد جعفر دوستدار، معاون اجتماعی سپاه فجر فارس امروز، ۲۷ تیرماه در همایش «غیرت علوی، حجاب فاطمی و دختران زینبی» که به همت حوزه فاطمیون سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، گفت: ارزش وجودی دختران به حدی در اسلام اهمیت دارد که خدای تعالی در سن ۹ سالگی مشتاق عبادت آنان است.

وی افزود: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم پدران و مادران خانواده باید توجه به دخترانشان را چند برابر کنند چراکه تولد نسل‌های آینده در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و گسترش نظام اسلامی حاکم بر جهان می‌تواند نقش بسزایی داشته باشند.

دوستدار با توجه به اهمیت حفظ حریم خانواده، خطاب به مردان به عنوان ستون محکم خانه و خانواده گفت: غیرت مردانگی در برابر اعضای خانه و عفیف بودن مردان چه در خانه و چه در حوزه اجتماع زن را در جامعه واکسینه می‌کند.

معاون اجتماعی سپاه فجر با طرح این سئوال که چر باید شاهد بی حجابی باشیم، گفت: آیا زن که این همه در جامعه اسلامی به نقش با اهمیت آن اشاره شده است باید خود ویترین نگاه‌های هوس آلود نامحرمان شود یا قدر مقام و گوهر گرانبهایی خودش را بداند و کمتر از حجاب برتر که چادر باشد چیزی دیگر را برای  پوشش خود انتخاب نکند.

وی در ادامه به اهمیت نقش زن در اجتماع اشاره کرد و افزود: نیمی از جمعیت کشور را زنان و نیمی دیگر در دامان آنان رشد و پرورش می‌یابند که اگر بخواهیم توجه به همین یک جمله داشته باشیم کل نظام هستی یعنی زن و نقش بااهمیت و معنادار مادر است که مردان غیور و با غیرت را در جامعه پرورش می‌دهند.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با اشاره به نظر مارک پالمر گفت: نیاز نیست که بمب‌های خوشه‌ای بر سر مردان و زنان ایرانی ریخته شود همین که دامن‌های کوتاه را در بین آنان ترویج دهیم کفایت می‌کند.

دوستدار در ادامه به نقش دشمن و هدف قرار دادن خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن اجتماع و جامعه اشاره کرد و گفت: در عصر کنونی با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی شاهد رشد بی رویه ضد اخلاق در خانواده‌ها هستیم که متاسفانه هریک از اعضای خانواده با در دست داشتن یک گوشی اندروید و عدم صحیح استفاده از آن در فضای آزاد جهانی بدون هیچ عکس‌العمل خانواده در این فضای مسموم سیر می‌کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از پدران با غیرت علوی و مادران با غیرت زینبی با لوح سپاس و یادبود توسط حوزه فاطمیون تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: