آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴
به مناسبت هفته بسیج
بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته بسیج
بسمه تعالی
بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته بسیج


امروز ندای حقانیت و اثبات  کارآمدی مقاومت برخاسته از روح پاک اسلامی و جمعی  بسیج مستضعفین بیش از دیروز آرامبخش آزادگان و استقلال طلبان عالم در مقابل مستکبرین است.سلطه گرانی که با استکبار ورزی خود اموال و انفس مسلمانان ر ا به یغما می بردند اکنون بسیج مستضعفان و تفکر ناب انقلاب اسلامی را عامل شکست پذیری و نرم افزار اضمحلال خود می دانند.
ایجاد موازنه قدرت با ابر قدرت های جهان به سرکردگی آمریکا و تبدیل موقعیت آنان به "ابر ذلت” به سان بازپس گیری اموال منقول ایران اسلامی در پهنای دریاها به مثابه راهبرد "پایان دوران بزن در رو” و "آغاز دوران زد و خورد” است. این پیروزی های درخشان به سبب طنین انداز شدن نوای دلنشین بسیجی در فضای جدید جهانی است. "اینجا و اکنون " تفکر ناب بسیجی برسازنده نظم جدید  جهانی و منطقه ای است. "عقلانیت” ،”اخلاص” ، "روحیه جهادی” ، "پاسداشت کرامت مردمی” ، "هم عرضی با ملت” ، "نداشتن نگاه از بالا به پایین” ، "تقوای الهی” ، "حامی مستضعفین”، "موجب شکل گیری و تدوین گفتمان "خیر” الهی بسیج در تقابل با گفتمان "شرّ”    به سرکردگی آمریکاست که معانی نفرت انگیز "سلطه” ، "استکبار” ، "دروغ پردازی” ، " تروریسم دولتی” ، "کودک کشی” و
 " شرّ مطلق” را نمایندگی می کند.
بسیج به پیروی از منظومه فکری بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری ، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر هر توطئه ای و بحران برساخته ای از سوی مستکبران عالم از آغاز انقلاب تاکنون فائق آمده و در قامت "بدنه فعال ملت” با مساعدت در رفع موانع پیش روی مردم بزرگ ایران به دنبال جاری نمودن "الگوی اسلامی ایرانی” و پیشرفت در تار و پود سرزمین مقدس خویش است که ایران را الگوی عالم و سرآمد جهانیان سازد.
به فرموده حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ، بسیج امروز مایه "امید دوستان”، " بیم دشمنان” و " شوق برای جوانان” است. انشاءالله که به فضل الهی ، توفنده تر از همیشه در مقابل طوفان فتنه ایستادگی خواهد نمود.  و در کسوت یاریگر ولی امر مسلمین جهان و کشتی بان انقلاب اسلامی خواهد درخشید.
سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان سرزمین 15 هزار شهید ولایتمدار استان فارس این افتخار را دارد که در این مسیر نورانی تا تحقق دولت یار و وصول به تمدن اسلامی  همراه با بسیجیان و دلسوختگان اسلام ناب از هیچ تلاش جهادی در جهت مجد اسلام و ایران دریغ نخواهد کرد.
و لله الحمد
نام:
ایمیل:
* نظر: