آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
مدیرکل اطلاعات فارس:
مدیرکل اطلاعات فارس گفت: بسیجیان به عنوان پیشروان بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه‌های سازندگی و عمران، فرهنگ و تمدن‌سازی و علم و فناوری حاضر هستند و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام گذاشته است
مدیرکل اطلاعات فارس: بسیجیان پیشروان بیانیه گام دوم انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در متن پیام مدیرکل اطلاعات استان فارس به مناسبت هفته بسیج آمده است: «اندیشه متعالی بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت و در فرد فرد مردم میهن اسلامی ریشه دوانید و به فرهنگی فراگیر و جهان شمول تبدیل شده است.

بسیج تندیس پایداری و رمز مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی‌اند که به دور از وسوسه‌های دنیا در سایه ایمان و عمل صالح جامه عمل بر تن نهاده و در صف مجاهدان فی سبیل‌الله قرار گرفته‌اند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافته‌اند.

این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سرزندگی سال‌های آغازین شکل‌گیری با فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و منشا اثرات مفید و موثر هستند.

بسیج یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخارآفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین نموده است.

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عزت، آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده‌اند تا اینچنین در محضر خداوند متعال، امام خمینی(ره) و مردم ولایتمدار ایران سربلند و شایسته تحسین باشند.

امروز بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی است که در تحقق رسالت‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با حضور در همه صحنه‌‌های انقلاب اسلامی از دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت‌زدایی تا فرهنگ و تمدن‌سازی، پیشرفت‌های علمی و امروزه تعامل با نظام سلامت جامعه افتخارات و دستاوردهای قابل توجهی را در راستای خودکفایی به نمایش گذاشته است.

تفکر و مدیریت جهادی هرجا وارد شده راه را برای حل مشکلات کشور گشوده و افتخار و اقتدارآفرین بوده است. سردار سلیمانی برآمده از مکتب بسیج است که فرهنگ فداکاری و ایثار را متعالی کرد. او به این باور بود که بسیج برآمده از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و نمونه عالی درک معنوی و غیرت مردمان یک سرزمین برای حرکت در مسیر آرمان‌هایشان است.

بسیج ریشه در خاک ایران اسلامی و سر در آسمان شکوه و عزت دارد و امروز بسیجیان به عنوان پیشروان بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه‌های سازندگی و عمران، فرهنگ و تمدن‌سازی و علم و فناوری حاضر هستند و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام گذاشته است بدون شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیجیان بوده و اقدامات و نقش ارزشمند و تاثیرگذار این نیروی با صلابت را در حفظ و اقتدار ایران اسلامی ارج می‌نهند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) بر خود فرض می‌دانند فرارسیدن هفته بسیج را به فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای، بسیجیان جان بر کف استان فارس و به‌ویژه ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهدا و آزادگان تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون و سربلندی دلاورمردان بسیجی و پاک‌باختگان عرصه ایثار در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارند.»
نام:
ایمیل:
* نظر: