آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
به مناسبت هفته بسیج:
یادواره ۱۴۹ شهید بسیج دانش آموزی کازرون در دبیرستان سید محمدکریم هاشمی این شهرستان برگزار شد.
برگزاری یادواره 149 شهید دانش آموز کازرون
حجت الاسلام محمد صباحی امروز در یادواره ۱۴۹ شهید بسیج دانش آموزی کازرون در دبیرستان سید محمدکریم هاشمی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک نام آشنا برای مردم ایران است.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه مهمترین فرهنگ بسیج صدور انقلاب و روحیه انقلابی است، گفت: عرصه رویارویی بسیج برای آیندگان نظام است و باید در هر مسئولیتی که هستیم آن را سنگر بدانیم و از آن دفاع کنیم.

 وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به اهمیت فرهنگ و غارت فرهنگی توسط دشمنان هشدارهایی توصیه کرده و امروز دشمن با تهاجم فرهنگی می خواهد هویت را از ما بگیرد.

 وی اذعان کرد:کاری کنیم در برابر دشمنان اعتماد خودمان از دست ندهیم و مواظب اصل و ارزش های انقلاب در مقابل برنامه های دشمنان باشیم و همه مسئول هستیم.

امام جمعه کازرون مدرسه را سنگر خودباوری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان آینده نظام در همین مدارس هستند همینطور کی امروز مسئولان امروز دانش آموزان دیروز مدارس بوده اند.

همچنین در ابتدا مراسم جمشیدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کازرون با گرامی داشت هفته بسیج در سخنانی یادو خاطره شهدای والامقام را گرامی داشت و همه را به ادامه راه شهدا توصیه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: