آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
سردار بوعلی:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه در حوزه سازندگی در دورترین نقاط محروم در کنار مردم ضعیف و مظلوم حضور پیدا کرد و ثابت کرد که در دستگیری از فقرا و ضعفا سرباز راه ولایت است.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس چهارشنبه سوم آذر در حاشیه رزمایش اقتدار و حماسه که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: خدا را شاکریم که در سومین حرم مطهر توفیق پیدا کردیم تا میزبان بسیجیان در سراسر استان باشیم.

او با  اشاره به اینکه آنچه در خصوص بسیج می‌توان بر زبان آورد این است که در عصر انعطاف پذیری در حد اعلاء هستند، بیان کرد: بسیج به سرعت در طول دوران انقلاب در هر عرصه‌ای که نیاز به نقش آفرینی بود حاضر شد تا در کوتاه‌ترین ممکن ایفای نقش کند.

سردار بوعلی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که بسیج که هیچ سازمان و آموزشی نداشت، اما نقش آفرین بود، تصریح کرد: بسیج در عرصه فرهنگی و در ابعاد مختلف هم توانست نقش آفرین،  اثرگذار و تعیین کننده باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: بسیج و بسیجیان طی سال‌های اخیر در حوادث گوناگونی از جمله سیل، زلزله، ساخت منازل و امنیت  در کوتاه ترین زمان به صورت فراگیر ورود کردند.

او با  تاکید بر اینکه بسیج بدون چشم داشت و توقع به دنبال این بوده تا گره‌ای از مشکلات باز کند، افزود: در میدان هم بسیجیان حاضر بودند و در عرصه‌ای که هیچکس تصور نمی‌کرد ۱۸ نوع خدمت به بیماران ارائه دادند.

سردار بوعلی اضافه کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که بسیجیان فارس در هر عرصه‌ای که نیاز بوده و تعریف شده،  خوش درخشیدند و در کمک به کادر درمان، کمک به آموزش، تهیه لوارم‌ التحریر و نذر رهایی که حدود یک چهارم زندانیان جرائم غیرعمد از سوی بسیجیان آزاد شدند.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: ۱۸۴ زندانی در هفت مرحله از شهادت حاج قاسم تا کنون آزاد شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: