پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
توسط سپاه ناحیه کوار:
به مناسبت ماه مبارک رمضان همایش تجلیل از خیرین شهرستان کوار با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان و سایر مدعوین و مهمانان در تاریخ 1401/1/31 در تالار پارس ویلا برگزار گردید

   به گزارش تنویر کوار حجت الاسلام گشول امام جمعه شهرستان کوار ضمن تقدیر و تشکر از از عمل خیر خواهانه و خدا پسندانه خیرین در کمک به مردم و مستضعفین و ساخت مسکن و ... در سال توجه به آیه 261 سوره بقره  اظهار داشت: کسانی که  اموال خود را درراه خدا انفاق می کنند همانند بذری که می کارند و هفت خوشه دارد که در هر خوشه صد دانه هست و خداوند به هر کسی که انفاق می کند اینطوری  نعمت و برکت در زندگی او عطا می کند و کسایی که می توانند از مال خود به هر مقدار در راه خدا  و گره گشایی از مشکلات جامعه و مردم انفاق می کنند ، خداوند در عوض چندین برابر این انفاق را در زندگی به آنها خواهد داد و خداوند خود فرموده است: از آنچه که به شما روزی دادیم انفاق کنید و خیرین نمونه بارز این آیه و احادیث هستند.

همایش تجلیل از خیرین


وی در ادامه افزود: خیرین همیشه یار و یاور مردم و مستضعفین بوده اند که نمونه انسانهای بزرگ هسند که باید قدردان زحمت های این انسانهای بزرگ بود زیرادولت ها نمی توانند تمامی نیاز جامعه را برطرف کنند پس با کمک همین خیرین مشکلات جامعه و مردم برطرف می شود.

همایش تجلیل از خیرین

در ادامه برنامه سرهنگ پاسدار محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار گزارشی در مورد اقدامات خیرین به مبلغ 12 میلیارد تومان در سال 1400 داد و گفت: خیرین شهرستان کوار در سال 1400 مبلغ 12 میلیارد تومان در بحث ساخت مسکن ، کمک های مومنانه    ، تهیه لوازم تحریر و لباس وبرطرف کردن مشکلات در زمینه های مختلف و ... کمک کردند و به همین مناسبت ما کارکنان و پایوران سپاه ناحیه کواربر خود وظیفه دانستیم  تا به نوعی از زحمات و همکاری شما خیرین بزرگوارتقدیر و تشکر نماییم.

همایش تجلیل از خیرین

لازم به ذکر است  برنامه  با خوانده شدن نماز جماعت به امامت حجت الاسلام مجید گشول امام جمعه شهرستان کوار  و صرف افطاری به پایان رسید.

همایش تجلیل از خیرین


همایش تجلیل از خیرین
نام:
ایمیل:
* نظر: