آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
با حضور گروه‌های جهادی؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: با حضور گروه‌های جهادی رزمایش جهادگران فاطمی در کازرون برگزار می‌شود.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان داشت: همزمان با سراسر کشور در ۱۷ اردیبهشت ماه هفته آینده رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در شهرستان کازرون همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی‌ که از ۱۷ اردبیهشت به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد تعداد 25گروه جهادی شهرستان فعالیت خواهند داشت که در این رابطه نزدیک به هزار بسیجی شهرستان کازرون در عرصه های مختلف جهادی مشغول به فعالیت خواهند شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل با بیان اینکه همزمان با این رزمایش به مدت 10روز توسط گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اعم از درمانی، عمرانی، فرهنگی و ... وارد عرصه فعالیت خواهند شد، گفت: برنامه شروع رزمایش که همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شده بسیجیان در قالب گروههای جهادی به مناطق کم برخوردار اعزام خواهند شد.
وی اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمت‌رسان از گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیرین در جهت هم‌افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی مورد انتظار هست که ان شاالله با عنایت امام جمعه شهرستان و معاون استاندار به نحوه احسن برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن قدردانی از فعالیت جهادگران بسیجی گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص گروه‌های جهادی، مردم داری و شناسایی و ایجاد زمینه‌های مشترک و بهره‌مندی از همه فرصت ها برای خدمت‌رسانی در جهت پیشرفت مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان اشاره داشت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: