آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
فرمانده سپاه فجر خبر داد:
سردار بوعلی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) سپاه در استان فارس آبرسانی به 374 روستا و منطقه محروم در 20 شهرستان را هدفگذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از 530 کیلومتر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار یداله بوعلی در بازدید از طرح آبرسانی منطقه کَنده ای با بیان اینکه این طرح در منطقه صعب العبور کوهستانی و دارای شیب قائم، قرار دارد: گفت: طول شبکه آبرسانی در این منطقه بیش از 9 کیلومتر خواهد بود که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس اجرا می شود.
وی با بیان اینکه در مناطق صعب العبور برای و حمل و نقل و انتقال بخشی از امکانات از بالگرد استفاده خواهد شد، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) سپاه در استان فارس آبرسانی به 374 روستا در 20 شهرستان را هدفگذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از 530 کیلومتر خواهد بود.
فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: طرح های آبرسانی بر مبنای تفکر و نگاه جهادی و خدمت رسانی به مردم اجرا می شوند و هر میزان در اعتبار این طرح ها صرفه جویی شود صرف عمران و آبادانی همان مناطق خواهد شد.
سردار بوعلی افزود: هدف اصلی این پروژه ها رساندن آب شُرب سالم به منازل و بهره مندی مردم شریف فارس از این نعمت است که با بکارگیری ظرفیت ها و امکانات سپاه فجر، همیاری مردم و همکاری سایر نهادها اجرایی خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: