شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
توسط هیئت رزمندگان اسلام شرق شیراز برگزار شد:
مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام توسط هیئت رزمندگان اسلام شرق شيراز برگزار شد.

به گزارش تنویر، مراسم تشییع پيكر مطهر دو تن از شهداي گمنام دفاع مقدس با محوريت ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمد بن موسي (ع) شيراز و هيئت رزمندگان اسلام شرق شيراز با حضور پرشور مردم قدر شناس و استقبال جوانان پرشور در منطقه شرق شيراز در محدوده بلوار فرصت شيرازي خيابان فاضل با شكوه خاصي برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين مصطفوي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه احمد بن موسي (ع) گفت: شهداي ما در زمان خودشان آگاهانه خوب فهميدند كه چه كنند و به بهترين وجه انجام دادند و هستي خودشان را در راه دين تقديم خداي خود كردند و در تاريخ جاودانه و ماندگار شدند؛ شهداي ما مصداق اولياء خدايند كه با ياد آن ها رحمت خداوند نازل مي شود.

وی افزود: مردم شريف ايران با حضور در اين مراسم تشيع با استقبال خودشان قدرداني خودشان را از شهداء و دفاع مقدس به رخ همه بدخواهان كشاندند و با حضور خود خلق حماسه نمودند و صمیمانه از همه آن ها تقدير و تشكر میکنیم.

همچنين مراسم معنوي و پر فضيلت زيارت عاشورا همراه با مداحي و روضه خواني با حضور كاركنان و بسيجيان سپاه ناحيه احمد بن موسي (ع) در جوار پيكر پاك شهيد گمنام دفاع مقدس در اين ناحيه برگزار شد./224224



نام:
ایمیل:
* نظر: