گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۸
همزمان با بیست و ششمین سالروز شهادت سردار شهید احمد کشاورز مراسم یادواره این معلم اخلاق و 23شهید پایگاه مقاومت شهید مطهری در مسجد جامع اعظم فراشبند برگزار گردید .
به گزارش خبرنگار تنویر این مراسم در شب 5 مهرماه مصادف با سالروز سردار رشید اسلام شهید احمد کشاورز برگزار شد.
در آغاز زینت بخش محفل، قرائت آیاتی چند از کلام اله مجید توسط برادر بسیجی احمد روئین تن قاری و حافظ پنج جزء از قرآن بود و پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، کلیپی از سردار شهید عباس حق پرست پخش و در ادامه برادر بسیجی ابراهیم اسکندری  فرمانده پایگاه مقاومت شهید مطهری  و مجری برنامه ضمن خیر مقدم به حضار ، دلنوشته یکی از دختران شهید را قرائت و یاد وخاطره  سرداران و 250 شهید شهرستان فراشبند را گرامی داشت .
این برنامه که با حضورامام جمعه محترم فراشبند ، معاون فرماندار ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و حوزه امام رضا و عزیزان نیروی انتظامی ، مسئولین شهرستان ،بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان و همرزمان شهدای شهرستان برگزار گردید ، حال و هوای معنوی خاصی به فضای محفل بخشید و یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان اسلام را زنده کرد .
در ادامه شاعر بسیجی و نفر اول استانی سوم کشوری در کنگره شعر دفاع مقدس برادر یاسین بهمنی اشعار زیبایی را در وصف شهدا و دفاع مقدس سرودند .
سپس فرمانده محترم سپاه ناحیه فراشبند نیز ضمن خیرمقدم به حضار گرامی و  تقدیر و تشکر از پایگاه مقاومت شهید مطهری دقایقی در مورد دفاع مقدس وارزش شهادت و نقش بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس سخنرانی و در این برهه از زمان ، تشکیل حلقه های تربیتی صالحین را سد محکمی در برابر جنگ نرم دشمن دانست . در ادامه همرزمان سردارشهید احمد کشاورز (برادر حبیب اله عوض پور و حاج حسن بهمنی )خاطراتی را از این شهید بازگو و مداح اهل بیت برادر پاسدار حسین اسکندری به مدیحه سرایی  پرداختند .
در پایان ، پس از پخش تصاویر شهدای پایگاه  و کلییپ های مربوط به سردارشهید احمد کشاورز و شهید غلامحسین کرمی ، از رزمندگان و جهادگران هشت سال دفاع مقدس این پایگاه ، با اهدا لوح یادبود و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد ودر پایان برنامه بسیجیان پایگاه با فرمانده ناحیه فراشبند عکس یادگاری انداختند .
نام:
ایمیل:
* نظر: