آخرین اخبار
کد خبر: ۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸
بهروز صادقی سه‌شنبه‌ شب در همایش رزمندگان دفاع مقدس که با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، مسئولان این شهرستان، بسیجیان و خانواده‌های شهدا همراه بود، اظهار داشت:قیروکارزین در مناسبت‌های گوناگون شهدایی را تقدیم انقلاب کرده که موجب افتخار این شهرستان است.

صادقی اضافه کرد:رزمندگان اسلام روزی با خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان خونخوار حفاظت کرده و حماسه‌ای ماندگار آفریدند.
وی افزود: دلاورمردانی که تا آخرین نفس به پای اسلام و انقلاب ایستادند در ذهن انقلاب باقی می‌مانند.

بهروز ادامه داد: تقدیم سه شهید در راهپیمایی‌های انقلاب، چهار شهید در درگیری با جریان نفاق و خوانین و حتی یک شهید در درگیری با حجاج در عربستان و 200 شهید در هشت سال دفاع مقدس از افتخارات شهرستان قیروکارزین است.
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین گفت: قیروکارزین دارای 420 جانباز و 38 آزاده است و 2 هزار رزمنده این شهرستان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشتند.
صادقی با اشاره به درگیری با گروهک پژاک بیان داشت: برادران نیروی زمینی اجازه نفس کشیدن به این گروه ندادند و در این درگیری یک جانباز از قیروکارزین تقدیم انقلاب شد.
وی تصریح کرد: در جریان فتنه و انتخابات نیز مردم این شهرستان همواره در صحنه بوده و از نظام، رهبر و انقلاب دفاع کرده‌اند.
صادقی بیان داشت: باید با پیروی از ولی فقیه و حفظ وحدت از آرمان‌های دفاع مقدس و خون شهدا دفاع کرده و در مسیر تعالی و پیشرفت نظام قدم برداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: