کد خبر: ۲۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳
فاطمه منفرد معلم شیرازی که موفق به کسب مقام نخست مرحله کشوری دهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی در بخش سبک زندگی ایرانی- اسلامی گردید.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، در اجلاسیه دهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی سه تن از فرهنگیان استان فارس موفق به کسب مقام نخست کشوری گردیدند.در ادامه گفت و گویی با فاطمه منفرد نفر اول دهمین جشنواره در بخش سبک زندگی ایرانی اسلامی داریم .

فاطمه منفرد کارشناس ارشد برق و در حال حاضر دبیر ریاضی و آمادگی دفاعی دوره های اول و دوم متوسطه در شهر شیراز می باشد.

وی در حدود سه سال است کار پژوهشی را آغاز کرده در خصوص مقام های کسب شده طی این مدت گفت: در اقدام پژوهی که از سوی پژوهشکده معلم برگزار می شود توانسته است چهار بار متوالی مقام منتخب استان را کسب نماید.

منفرد در ادامه با اشاره به اینکه این دومین دوره است که در این جشنواره شرکت می نماید افزود: در سال 91-90 با ارائه مقاله ای با عنوان مدپرستی و نمادهای غربی در جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان شرکت نموده و موفق به کسب مقام برتر استان گردید و در سال 92 با ارائه مقاله ای با موضوع مقایسه سبک زندگی ایرانی- اسلامی و سبک زندگی غربی به دهمین جشنواره علمی پژوهشی موفق به کسب مقام برتر کشوری گردید.

این فرهنگی برجسته در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص منابع استفاده شده برای نوشتن این مقاله گفت: در تهیه این مقاله که حدود 5 ماه زمان صرف تهیه آن شده بیشتر از کتاب استفاده کردم که در این خصوص از کتابخانه پژوهشکده معلم که دارای کتاب های بسیار ارزشمندی می باشد بهره بردم و برای تهیه عکس ها نیز از اینترنت استفاده کردم.

وی با اشاره به اهمیت کار پژوهشی برای فرهنگیان گفت خیلی از اشکالات کار بدلیل عدم وجود کار پژوهشی می باشد و در ادامه اضافه کرد کار پژوهشی برای تفهیم بهتر مطالب به دانش آموزان بسیار مفید است،برای ساختن جوانان باید کار پژوهشی صورت گیرد.

منفرد در خصوص بهترین خاطره دوران تدریس خود، گفت تمام دوران تدریس من خاطره است ولی خاطره جالبی که این اواخر پیش آمده این است اجرای موفق آمیز طرحی بود که در خصوص گسترش حجاب در مدرسه داشتم که توانستم با اهدا کارت خوش حجابی در تشویق دانش آموزان به پوشیدن حجاب برتر چادر موفق عمل کنم.

وی با اشاره به اینکه تاثیر کلامی پایین بود و نیاز به یک کار جدید و بروز احساس می شد وی اقدام به تهیه کارت خوش حجابی با متن زیبا و تصاویر زیبا با رنگ های جذاب نمود و با اعطای کارت خوش حجابی به دانش آموزان سعی در هر چه جذاب تر معرفی نمودن حجاب کرد.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: