آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
گفتگو با یکی از جوانترین مسئولین سپاه فجر:
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه فجر رمز موفقیت سپاه فجر را کار جمعی، اخلاص و دلدادگی همه ی کارکنان و بسیجیان سپاه استان می داند.

به گزارش تنویر، به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفتگویی داشتیم با یکی از جوانترین مسئولین سپاه فجر که در ادامه آمده است:

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه فجر با بیان اینکه در سال 84 وارد سپاه شدم اظهار داشت: خدا می داند که ورود به سپاه را به خاطر داشتن شغل انتخاب نکردم. و آن را نعمتی از جانب خداوند می دانم که در لباس سبز شهدا و لباس دفاع و پاسداری از خون شهدا توفیق خدمت پیدا کردم.

نبی الله عوض پور با اشاره به نقش سپاه پاسداران در عرصه های مختلف در طول انقلاب اسلامی گفت: باورم این است که چون سپاه یک نهاد انقلابی و توام با معنویت است هر جایی که ورود پیدا کرده و پیدا کند. حتما تاثیر بسیار زیادی می تواند داشته باشد.

وی اضافه کرد: سپاه در همه ی حوزه ها پیشتاز است و پیشتاز هم باقی خواهد ماند.

این پاسدار جوان رمز موفقیت سپاه فجر را کار جمعی، اخلاص و دلدادگی همه ی کارکنان و بسیجیان سپاه استان می داند.

وی با اشاره به نامگذاری سال و محقق شدن مدیریت جهادی که مد نظر رهبری است گفت: مدیریت جهادی این است که شهدا برای انقلاب جان داده اند و امثال من هم باید حداقل جوانیمان را پای انقلاب بگذاریم.

عوض پور در مورد برنامه های سازمان اردویی و گردشگری سپاه فجر با شعار سال اظهار داشت: اعتقادمان این است که یکی از مسائل فرهنگی اردوهای راهیان نور نیست بلکه این اردو ها و پرداختن به مقوله شهید و شهادت و ترویج آن یک اصل است.و این اصل بارها مورد تاکید رهبری بوده است.که «مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ واجب است» . یا معظم له می فرمایند« من راهیان نور را حرکتی با برکتی می دانم».

وی تصریح کرد: سازمان اردویی سپاه فجر یک شعار و هدف محوری دارد. و آن رسیدن جامعه ی مخاطب به بصیرت عاشورایی است.

عوض پور توانمند سازی مسئولین اردویی نواحی و هر اتوبوس یک خادم شهید را به منظور کیفیت بخشی بیشتر به اعزام ها و پیگیری زیر ساخت ها به منظور ساخت و سازها را از جمله برنامه های این سازمان عنوان کرد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم دیگری که پیگیری می کنیم ورود به به حوزه ی کودک و نوجوان در عرصه راهیان نور با جامعه ی هدف بین 6 تا 12 سال است که با توجه به هجمه های که روی کودک و نوجوان و نسل بعدی ما وجود دارد ضرورت دارد وارد شویم تا بتوانیم گامی در این زمینه برداریم.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: