جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۳:۳۸
کد خبر: ۲۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
  پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۴ خرداد ۹۲ و حضور حماسی ملت مؤمن و غیور ایران، رهبر انقلاب در پیامی ضمن تشكر و قدردانی از مردم مسلمان ایران تاكید كردند كه حضور متراكم مردم در این انتخابات باطل‌السّحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع‌ورزان شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در ۹۲/۰۴/۰۵ ضمن تشكر و قدردانی از نامزدهای انتخابات و تمكین آنها در برابر قانون فرمودند: «بنده لازم است از اين حضرات تشكر كنم. اين است كه كام مردم را شيرين ميكند... حالا اگر بدقلقى نشان ميدادند، در اين قضايا رفتار نانجيبانه ميكردند، يك چيزى را بهانه ميكردند، دعوائى راه مى‌انداختند - كه دعوا را به هر بهانه‌اى ميشود راه انداخت - كام مردم تلخ ميشد. اينكه ما بارها و به تكرار از حوادث سال ۸۸ شكايت كرديم، گله كرديم، انتقاد كرديم، به خاطر اين است.»
پیش از این نیز رهبر انقلاب درباره فتنه‌گران سال ۸۸ فرموده بودند: «در سال ۸۸ از راه‌هاى غير قانونى وارد شدند، كشور را دچار هزينه كردند، براى مردم اسباب زحمت درست كردند، براى خودشان هم اسباب بدبختى و سرشكستگى در زمين و در ملأ اعلى شدند.»
به مناسب سالروز حماسه ۹ دی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR كلیپ صوتی «سرشكستگان» را با موضوع «گناه نابخشودنی فتنه‌گران در سال ۸۸» منتشر می‌كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: