آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
مسئولان باید تلاش کنند تا در جایگاهی که هستند به درستی کار خود را انجام دهند زیرا مردم و خدمتگزارانشان در نظام ثابت کرده اند که نظام جمهوری اسلامی یک نظام کارآمد است.

به گزارش تنویر، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مسئول حفاظت اطلاعات این ناحیه با دکتر احمدی استاندار فارس دیدار کردند.

پاسدار جواد قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در این دیدار با اشاره به اعلام آمادگی سپاه مبنی بر همکاری با دولت افزود: سیاست مجموعه سپاه کمک و همکاری با دولت است که با این رویکرد سپاه و بسیج می تواند به عنوان یک بازوی پرتوان در راستای خدمت رسانی دولت به مردم باشد.

پاسدار قناعتی با اشاره به آمادگی کامل سپاه یادآور شد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خصوص سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز که محوریت مجموعه شیراز را به دنبال دارد، آمادگی کامل در کمک به اهداف دولت در زمینه های اشتغال، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی را به صورت صد در صدی اعلام می دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه مجموعه استانداری فارس نسبت به سپاه و بسیج گفت: از زمانی که یک استاندار بومی در این استان مستقر گردیده است، شاهد وحدت و حمایت این مجموعه از سپاه و بسیج بودیم.

حجت الاسلام محمدی افزود: استاندار فارس با اشراف کامل در استان توانست وحدت وانسجام استان را پیش از پیش تقویت کند.

مسئولان استان با تدبیر حرکت کنند نه با تعجیل


در این دیدار استاندار فارس نیز ضمن تشکر از فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز و هیات همراه با اعلام حمایت از سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دولت و سپاه، جدای از نظام نیستند و رئیس دولت کسی است که شاگرد امام (ره) و رهبری بوده و هست.

وی افزودند : من از مجموعه سپاه در استان فارس و شیراز به خاطر تلاشهای خوبشان در زمینه های مختلف تشکر میکنم که یاور خوبی برای دولت هستند و از سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز تشکر ویژه مینمایم.

سید محمد احمدی یادآور شد: تلاش مسئولان استان این است که سعی کنند با تدبیر حرکت کنند نه با تعجیل و افراط، زیرا مردم نیاز به آرامش و خدمت دارند.

نماینده عالی دولت در استان فارس اشاره کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا در جایگاهی که هستند به درستی کار خود را انجام دهند زیرا مردم و خدمتگزارانشان در نظام ثابت کرده اند که نظام جمهوری اسلامی یک نظام کارآمد است.
نام:
ایمیل:
* نظر: