گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲
در راستاي هماهنگي بين كميته هاي ستاد ارتحال حضرت امام (ره)
به منظور هماهنگي بين كميته هاي ستاد ارتحال حضرت امام خميني (ره) ، چهارمين جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان برگزار شد .
به گزارش تنوير سپيدان ، ظهر ديروز چهارمين جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان برگزار شد .
سرهنگ مرتضي خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان در اين جلسه بالا بردن كيفيت اعزام زائران را مهمتر از تعداد زائران دانست و اظهار داشت : تامين امنيت و آسايش به همراه پر كردن اوقات فراغت زائران در طول مسير رفت و برگشت مهمترين مسئله اي است كه كميته هاي ستاد ارتحال مي بايست به آن توجه و دقت كافي را داشته باشند .
سرهنگ خسرواني عبرت گيري از كاروان هاي سالهاي قبل را عامل بر طرف كردن نقاط ضعف دانست و گفت : بايد با رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت در اعزام هاي قبلي ، در جهت كيفي بخشيدن به اعزام امسال گام برداشت تا انشالله زائران علاوه بر شركت در مراسم سالگرد ارتحال بنيان گذار انقلاب اسلامي ، بهره معنوي نيز از اين مراسم بردارند .
در ادامه زبير زارع مسول حفا ناحيه سپيدان ضمن اشاره به موقعيت حساس سوريه و اقدامات احتمالي كه ممكن است از سوي برخي عناصر وابسته به غرب در اين مراسم صورت گيرد تاكيد كرد : با توجيه حفاظتي نيروها و مسولين و رعايت مسائل امنيتي و اطلاعاتي مي توان از بروز هر گونه حادثه احتمالي جلوگيري كرد .
در ادامه مسولين كميته هاي ستاد ارتحال گزارشي از اقدامات انجام گرفته را ارائه داده و به بيان مشكلات و راهكارهاي خود پرداختند .


نام:
ایمیل:
* نظر: