آخرین اخبار
کد خبر: ۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۴:۳۰
در جنگ نرم دين معامله مي شود، اما بايد اسلام ناب عرضه شود.

سردار دکتر غلامحسين غيب پرور امروز در نشست مشترک خبري با استاندار فارس كه در سالن استانداري برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، دوران مطالبه حق باوران است و به راستي در هيچ کدام از دوران غبيت امام عصر(عج)، به اندازه دوران دفاع مقدس اسلام بازخواني نشد.


وي بيان کرد: همانطوري که اسلام بدون عاشورا قابل درک و فهم نيست، انقلاب هم بدون دفاع مقدس قابل فهم و درک نيست.


فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس تصريح کرد: عاشورا يعني تابلوي تمام نماي اسلام و هرکس که بخواهد اسلام را بشناسد، بايد تابلوي زيبا و تمام عيار عاشورا را مطالعه کند، همانگونه در دوران انقلاب بايد تابلوي دوران دفاع مقدس را مطالعه کرد.


غيب پرور دوران دفاع مقدس را برگ زريني بر تاريخ ملت نجيب اسلامي دانست و گفت: امروز فقط صحنه عوض شده است و همان کاري که 30 سال قبل مردم در رکاب حضرت امام (ره) انجام دادند، امروز نيز همين گونه است که جنگ سخت به جنگ پهناور نرم تبديل شده است.


وي تصريح کرد: صدام حقيرتر از آن بود که به تنهايي در برابر نظام اسلامي قرار گيرد و امروز همان دشمني ها ادامه دارد و آمريکاي جنايتکاري که آن روز صدام را علم کرد، امروز هتک حرمت قرآن کريم را انجام مي دهد.


فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با بيان اينکه در جنگ نرم همه بايد اهل بصيرت باشند، گفت: در جنگ نرم دين معامله مي شود، اما بايد اسلام ناب عرضه شود.


غيب پرور وحدت، انسجام، يکپارچگي و همسويي را از لوازم قطعي حضور در جنگ نرم دانست و افزود: من با تمام وجود اين ويژگي ها را باور دارم.


وي 13 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس را در استان فارس برشمرد و گفت: نمايشگاه هاي هفته دفاع مقدس در استان فارس و شهر مقدس شيراز، 30 همايش رزمندگان دفاع مقدس، برگزاري 180 مسابقه ورزشي در قالب پنج رشته ورزشي، فعال کردن قرارگاه محروميت زدايي سپاه با محوريت مناطق محروم استان و اعزام 126 اکيپ درماني رايگان به نقاط مختلف استان از جمله اين برنامه ها است.


فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس، تصويب برخي از پروژه هاي نقاط محروم از جمله خانه بهداشت، مدرسه، پل و ايجاد جاده برگزاري 30 يادواره شهدا در سطح استان و يادواره سرداران و 1200 شهيد شهرستان مرودشت، برگزاري مسابقات مختلف بانوان، رژه موتورسواران در 30 برنامه، برگزاري جلسات اخلاقي در مساجد و کانون هاي فرهنگي و برگزاري مسابقات تيراندازي بين رده هاي مختلف، از ديگر برنامه هاي پيش رو در هفته دفاع مقدس است.


غيب پرور بازديد از خانواده شهدا، 30 مورد کوهنوردي و پياده روي، برگزاري محافل قرآني، اهداي خون توسط آحاد پاسداران و بسيجيان فارس و  ديدار با جانبازان را از برنامه هاي هفته دفاع مقدس برشمرد.


وي  بيان داشت: به جهت اين که اين ذائقه در آحاد مردم وجود دارد، برنامه هاي هفته دفاع مقدس را به مدت دو هفته افزايش داده ايم.


فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با اشاره به عمليات کربلاي 5 به عنوان کليدي ترين نقش عملياتي رزمندگان فارس، خاطرنشان كرد: يادبود اين عمليات بزرگ به صورت صحنه واقعي در دي ماه سال جاري برگزار خواهد شد.


انتهاي خبر / 1188

نام:
ایمیل:
* نظر: