گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۱۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲
همزمان با سالروز میلاد امام حسین (ع)
بمناسبت سالروز میلاد با سعادت ابا عبد الله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار ، مراسم جشن باشکوهی در میدان شهید مطهری اردکان فارس برگزار شد .

به گزارش تنوير سپيدان ، روز گذشته بمناسبت سالروز میلاد با سعادت ابا عبد الله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار ، مراسم جشن باشکوهی در میدان شهید مطهری اردکان فارس برگزار شد .

این مراسم با حضور سید عنایت الله هاشمی نماینده مردم سپیدان در مجلس ، مهندس صمد نژاد فرماندار سپیدان ، فرماندهی منطقه انتظامی سپیدان ، فرماندهی و پرسنل سپاهسپيدان ، جمعی از مسولین ادارات و نهادها ، بسیجیان و  جمع کثیری از مردم ولایتمدار سپیدان با شكوه خاصي برگزار شد .

در اين مراسم كه در ميدان شهيد مطهري اردكان برگزار شد ، عبدالحسن صمد نژاد فرماندار سپيدان مسير اداره كشور را ادامه راه اهلبيت عليه السلام دانست و گفت : اگر قرار است اهدنا الصراط المستقيم گفته شود ، صراط مستقيم راه ائمه و تبعيت از امامت است و بايد در اين مراسمات شركت كرد تا كساني كه به نام اسلام منهاي امامت سر مسلمانان را بريده و فجيه ترين جنايات را به بار مي آورند بدانند كه اسلام بدون ولايت و امامت چيزي جز كفر و درندگي و حيوانيت نيست .

عبدالحسن صمدنژاد با اشاره به الگوهايي كه از غرب به ايران اسلامي صادر مي شود گفت : با شركت در اين مراسمات به كافران مي گوييم اگر قرار است شما با خواننده ها ، هنر پيشه ها و بازيگرانتان براي جوانان ما الگو سازي كنيد ، برگزاري اين مراسمات اجازه نخواهد داد چرا كه انساني كه خداوند او را به عنوان بهترين انسان آفريده الگوست و اگر ما قرار باشد مسيري را در طول زندگي خود انتخاب كنيم ، مسير ائمه عليه السلام است نه مسير خوانندگان و بازيگران غربي .

فرماندار صمدنژاد ائمه اطهار را مظهر اسماء اللهي دانست و گفت : ائمه اطهار هر كدامشان در طول دوران خود بنا بر مقتضيات زمان روشها و سيره هايي را اتخاذ كردند و بصورت الگويي به ما نشان دادند كه اگر در موقعيتي مشابه قرار گيريم ميتوانيم با تاسي از سيره هر كدام از ائمه راه مستقيم خود را گم نكنيم .

فرماندار سپيدان با اشاره به سالروز ميلاد امام حسين (ع) اظهار داشت : اگر اسلام نابي در برخي از مسلمانان باقي مانده ناشي از قيام و حركت امام حسين (ع) است .

مهندس صمد نژاد ائمه اطهار را تفسير تك تك آيات قرآن خواند و گفت : اوج صبر در مشكلات ، ايثار و گذشت در حد كامل ، شجاعت و خلوص در راه خدا را مي توان در قيام عاشورا ديد و ياد امام حسين (ع) را مي توان در همه مناسبتهاي ديني از جمله عيد قربان ، حج ، تشنگي ماه رمضان ، شهادت در راه خدا و ... مشاهده نمود .

عبدالحسن صمد نژاد نامگذاري سوم شعبان بنام روز پاسدار را نشان دهنده جايگاه والاي سپاه پاسداران دانست و تاكيد كرد : امروز دشمن بر روي برخي از نهاد ها و سازمانهاي كشور فشار وارد مي كند تا آنها را در ميان مردم جور ديگري معرفي كند .

مهندس عبدالحسن صمدنژاد نقش سپاه پاسداران در انقلاب را بي بديل خواند و افزود : سپاه پاسداران از بدو تشكيل تا كنون هميشه نقش پاسداري از انقلاب و ارزشهاي انقلاب را بر عهده داشته و دارد و نحوه تشكيل و فعاليت سپاه باعث شد كه انقلاب اسلامي در برابر همه ضرباتي كه از جهان خارج و نيروهاي مغرض داخلي وارد شده و مي شود بيمه شود و بتواند سربلند و پيروز به راه خود ادامه دهد .

صمد نژاد سپاه و بسيج را مدافع امنيت مردم و كشور خواند و تسريح كرد : اگر امروز در سوريه وضعيت بهتري پيدا كرده و و اكثر نقاط سوريه تحت كنترل ارتش سوريه در آمده ، الگويي است كه از نيروهاي سپاه و بسيج برداشته اند و اين نهضت بايد ادامه يابد تا به دست صاحب اصلي خود برسد .

همچنين سيد عنايت الله هاشمي نماينده مردم سپيدان در مجلس شوراي اسلامي گفت : يكي از نعمت  هاي خداوند كه در انقلاب اسلامي به فرمان حضرت امام خميني (ره) نصيب ما شد ، تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود .

عنايت الله هاشمي با ولايت محوري خواندن سپاه پاسداران گفت : سپاه پاسداران با حفظ ولايت توانست با حفظ ولايت محور ، ستون و عمود خيمه انقلاب را بر قرار كند و مردم عزيز با حمايت از ولايت و سپاه پاسداران توانستند كشوري امن و امان به وجود آورند و در دنياي كنوني كه در تلاطم و در آشوب است ، به لطف خداوند و حضور سپاه پاسداران ما در امنيت كامل هستيم .

نماينده مردم سپيدان امينيت را مهمترين نعمت در ايران دانست و تاكيد كرد : امروز شاهد هستيم در گوشه و كنار كشور و شهرستانها خدمات ارزنده اي به مردم ارائه مي شود هر چند كه مردم مشكلات و گرفتاريهايي هم دارند و اين صبر و استقامت قابل تقدير و ستايش است .



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
Arek
|
Russian Federation
|
15:22 - 1394/06/19
0
0
I bow down humbly in the presence of such grssentea.
نام:
ایمیل:
* نظر: