جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۸:۳۸
کد خبر: ۳۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶
به منظور نظارت بر عملکرد صورت گرفت؛
سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده به همراه هیئت رئیسه به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) رستاق بازدید و سرکشی نمود
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب؛ طی برنامه ریزی صورت گرفته توسط بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه ناحیه داراب، سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده به همراه هیئت رئیسه به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) رستاق بازدید و سرکشی نمود.

در ابتدای این سرکشی، صادق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ضمن تبیین و تشریح اهداف این بازدید، برنامه های مورد نظر را اعلام کرد و افزود: طی فرمایش مقام معظم رهبری بایستی نظارت بر مجموعه های تحت نظر به صورت مداوم و مستمر صورت گیرد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده در حاشیه این بازدیدها گفت: هدف از این بازدیدها آشنایی با وضعیت موجود و مشکلات و توانمندیهای حوزه های مقاومت شهرستان است که انشاالله قصد دارم در طول مدت مسئولیت خویش این مهم را به صورت مستمر انجام دهم.

در ادامه بسیجی اسماعیل نوری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) رستاق ضمن ارائه گزارشی کلی از عملکرد این حوزه در طول سال طی سخنانی به مشکلات و موانع موجود در پایگاه ها و حوزه های پرداخت.

بر اساس اين گزارش، صادق زاده در نظر دارد از تمامی حوزه ها و رده‌هاي بسيج در شهرستان بازديد بعمل آورد.



انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: