آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
بیانیه بسیج اساتید فارس در قبال حملات صیهونیست ها به غزه:
در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و حقد گروه­های تندرو می سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر نوار غزه را مورد حملات ددمنشانه خود قرار داده است.

به گزارش تنویر سازمان بسیج اساتید فارس در قبال حملات ددمنشانه صیهونیست ها به غزه بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و حقد گروه­های تندرو می سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی­دفاع و بی­گناه فلسطین بویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات ددمنشانه خود قرار داده است.

این حملات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین به باریکه غزه و مناطق کرانه باختری در حالی تداوم می یابد که نهادهای بین المللی مسئول و بازیگران عمده نظام بین المللی تاکنون از هرگونه اقدام بازدارنده سر برتافته اند.

جنایات اخیر دشمنان خدا و انسانیت اینبار چنان ددمنشانه و عواقب آن به نحوی فجیعانه است که به ضمیر هر انسان پاک سرشت تلنگر می زند که آری وقت جهاد و رویارویی با صیهونیست های جنایتکار فرا رسیده و دوستداران فلسطین باید با اقدام جمعی فوری به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته و عوامل جنایتکار صهیونیست را به دلیل زیر پا گذاشتن بدیهی ترین مقررات بین المللی و حقوق بشردوستانـه مورد تعقیب و محاکمه فـوری در دادگاه ها و مجامع حقوق بین المللی از جمله دادگاه کیفری بین المللی قرار دهند.

سازمان بسیج اساتید فارس ضمن ابراز همدردی با مردم بی­‌دفاع و بی گناه فلسطین و محکوم کردن این جنایات، از مجامع و نهادهای بین‌المللی مسئول تقاضا دارد در قبال جنایات غیر قابل دفاع و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی سکوت نکرده و از تمام ظرفیت­های حقوقی و قانونی خود در جهت متوقف کردن این جنایات استفاده کنند و از همه اساتید، دانشجویان و دانش پژوهان و دیگر اقشار مردمی می خواهد که با حضور پر شور خود در آخرین آدینه ماه مبارک رمضان بار دیگر انزجار خود را از جنایات فجیعانه و ضد انسانی صیهونیست ها نشان دهند.

باشد که شرکت ما در راهپیمایی روز قدسمرحمی باشد بر قلب نازنین حجت بن الحسن العسگری (ارواحنا له الفدا)

نام:
ایمیل:
* نظر: