آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
سپاه فجر به مناسبت روز قدس تاکید کرد:
جای بسی تاسف است که در این جنگ ظالمانه و نابرابر قدرت‌های بزرگ، مجامع بین‌المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب صهیونیستی، بر طبل حمایت از ظالم می‌کوبند و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را عامل اصلی جنگ معرفی می‌نمایند.
به گزارش تنویر، سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای که به مناسبت روز قدس منتشر کرده آورده است: رژیم وحشی اسرائیل در سکوت کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد بین‌المللی و انسانی، فجیع‌ترین جنایات را علیه مردم بی دفاع غزه انجام می‌دهد و زنان و کودکان بی گناه بسیاری را به خاک و خون می‌کشد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

بی تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد و از این روست که در مبانی نظری و اندیشه والای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و علمای اعلام و مراجع عظام و اندیشمندان اسلامی، کلید حل مشکلات مسلمانان و مهم ترین مسئله ی دنیای اسلام، فلسطین است که باید همواره مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد.

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله ی آزادی فلسطینیان از یوغ غده ی سرطانی صهیونیسم، و بیانگر این نکته ی مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت سلطه جماعتی مستبد وخودباخته، درخفقان به سرمی بردند.

سپاه فجراستان فارس ضمن محكوم نمودن جنایات هولناك و ضد بشری رژیم صهیونیستی در نوار غزه براین باوراست رژیم وحشی اسرائیل در سکوت کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد بین‌المللی و انسانی، فجیع‌ترین جنایات را علیه مردم بی دفاع غزه انجام می‌دهد و زنان و کودکان بی گناه بسیاری را به خاک و خون می‌کشد.

جای بسی تاسف است که در این جنگ ظالمانه و نابرابر قدرت‌های بزرگ، مجامع بین‌المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب صهیونیستی، بر طبل حمایت از ظالم می‌کوبند و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را عامل اصلی جنگ معرفی می‌نمایند.

بسیجیان وپاسداران جان برکف سپاه فجراستان فارس با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق طلب جهان وبه ویژه مردم ولایتمداراستان فارس وشهرمقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)، برای شرکت گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال در مقایسه با سالهای اخیرتاکیدنموده و بیان می کندپویایی مقاومت و نهضت بیداری اسلامی که به برکت روز جهانی قدس در رویارویی با استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آن، علیرغم پیچیده‌تر شدن توطئه‌ها و شیوه‌های دشمنی سلطه‌گران، با الهام ازانقلاب اسلامی واندیشه های امام (ره) ومقام معظم رهبری ( مدظله العالی) پرقدرت‌تر وپرشتاب‌تر از همیشه به راه خود ادامه داده و نوید بخش تحقق وعده الهی است که سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد.

باشد تا فرياد رسا و غريو رعدگون خود را به گوش جهانيان برسانیم و تكرار کنیم كه امت امام خمينى (ره)، همواره در كنار فلسطين و مردم مظلوم وستمدیده آن خواهند بود.

اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته
و المستشهدین بین یدیه
نام:
ایمیل:
* نظر: