آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
آیت الله ایمانی:
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: یکی از بهترین روش‌های تبلیغ که حلقه‌های صالحین باید سرلوحه کار خود قرار دهند، روش چهره به چهره است.
به گزارش تنویر، آیت‌الله اسدالله ایمانی عصر چهارشنبه در جمع بسیجیان و اعضای حلقات صالحین اظهار داشت: در این شرایط باید به صدر اسلام رجوع کرده و از روش پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار در تبلیغ چهره به چهره و رو در رو استفاده ببریم تا جوانان کشور در برابر تبلیغات انحرافی بیمه شوند.
 
امام جمعه شیراز ادامه داد: جوانان ما باید آنقدر قوی شوند که در هر گروهی قرار گرفتند بتوانند دیگران را نیز به راه حق دعوت کرده و اقناع کنند.
 
ایمانی اضافه کرد: پیامبر(ص) در برخی موارد که کفار شعار بزرگی بت‌های خود را سر می‌دادند در مقابل به پیروان خود می‌فرمود شعار بزرگی و عظمت الله را سر دهند و این یعنی که ایشان حتی از یک شعار نمی‌گذشت و در برابر هر محتوای غلط، یک شعار و محتوای درست ارائه می‌داد.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی فارس تصریح کرد: اکنون که ماهواره، فضای مجازی و بسیاری از ابزارهای تکنولوژیک به تبلیغ موارد نادرست می‌پردازند چند راه پیش روی ما قرار دارد.
 
ایمانی خاطرنشان کرد: راه نخست این است که راه ورود این موارد را ببندیم که در کوتاه مدت مناسب و مورد تایید است. راه دوم و بهتر این است که با برنامه‌ریزی وارد فضای مجازی شویم و با تولید محتوای بلند، شبکه‌ها و سایت‌های انحرافی را به تفرق درآوریم.
 
ایمانی سپس ابراز داشت: امکانات ما محدود اما محتوای فکری و فرهنگی ما عمیق و مطابق فطرت بشری است.
 
وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه نهضت نرم‌افزاری را مطرح کردند و رهنمود دادند که باید فضای مجازی توسط جوانان انقلاب و مومن پر شود.
 
امام جمعه شیراز اضافه کرد: حلقه‌های صالحین باید خانه به خانه، چهره به چهره و مسجد به مسجد راه دشمن را بندند.
 
وی با تاکید بر این که باید هر خانه را مسجد کنیم، گفت: مسجد‌محوری یعنی مسجد از همسایگان خود مراقبت کند، امام جماعت و جوانان مسجدی گاهی به خانه‌های محله‌ها بروند و چای و شیرینی بخورند و از احوال همسایگان جویا شوند و در عین حال کار تبلیغی انجام دهند.
 
 
به گزارش فارس، فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر 23 هزار حلقه تربیتی صالحین در این استان فعال است.
 
سردار غلامحسین غیب‌پرور با تاکید بر لزوم کیفی‌سازی به جای کمیت‌محوری، ابراز داشت: آنچه که این روزها در غزه در حال رخ دادن است با حمایت استکبار میسر شده و این صحنه‌های دلخراش دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.
 
وی خواستار حضور پر شکوه تمام اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس شد و گفت: امسال مسلمانان جهان باید متفاوت از سال‌های گذشته اتحاد خود را به رخ رژیم صهیونیستی و حامیانش کشیده و در حمایت از مردم مظلوم غزه از هر امکان مادی و معنوی استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: