آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
سردار غیب پرور:
اگر بی‌حجابی در جامعه حاکم است سرمنشأ آن تبلیغاتی است که از سوی برنامه‌های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد و به گفته مقام معظم رهبری ماهواره گنداب است.
به گزارش تنویر سردار غیب‌پرور پنجشنبه ‌شب در همایش احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر اظهار داشت: رفتار ما با کسانی که ساختارشکن هستند و باعث خدشه‌دار شدن ارکان دین می‌شوند بسیار خشن است.

وی افزود: ما حق نداریم در مورد مسائل دینی اظهارنظر کنیم و بگوییم که بی‌حجابی در جامعه مشکلی ندارد و همین‌ که عرف جامعه را رعایت می‌کنند کافی است و باید این نظر را به مراجع تقلید واگذار کنیم.

این مسئول عنوان کرد: تمام اعمال خیر حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به‌ معروف و نهی از منکر مانند قطره‌ای در برابر دریای پهناور است.

وی ادامه داد: یک وجه مهم در احیای فریضتین متوجه مسئولان حکومتی می‌شود و آنها هستند که باید زمینه گسترش امر به ‌معروف و نهی از منکر را فراهم کنند.

به گزارش فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: دین خدا و شریعت چارچوب دارد و اگر از آن گذر شود، امر به ‌معروف و نهی از منکر باید صورت گیرد و انتشار خوبی‌ها در جامعه گسترش پیدا کند.

وی عنوان کرد: اگر بی‌حجابی در جامعه حاکم است سرمنشأ آن تبلیغاتی است که از سوی برنامه‌های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد و به گفته مقام معظم رهبری ماهواره گنداب است.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه مردم در شب‌های قدر حضور پررنگی داشتند که بیشتر نیز از قشر جوان بودند، اذعان داشت: نباید بگذاریم که تبلیغاتی که در ماهواره‌ها صورت می‌گیرد باعث ازهم‌گسیختگی خانواده‌ها شود، چراکه مردم ما مردم خوبی هستند.

وی بیان کرد: بخشی از منکرات مربوط به فرق ضاله در جامعه است و باید به‌ شدت جلوی آن گرفته شود چراکه آنها دین و مذهب واقعی ندارند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: آیا بی‌حجابی منکر است اما شیطان‌پرستی و تبلیغ فرق ضاله منکر نیست. چه کسی در آغوش گرفتن سگ را بین جوانان و نوجوانان ما ترویج داده است.

وی متذکر شد: در باب اقتصاد مقاومتی در فارس به جرات می‌توانم بگویم که هیچ مسئولی غیر از شخص استاندار این استان همکاری نکرده و پای عمل نبوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: