آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
ورود ماهواره به خانه را می توان به منزله ورود یک فرد نامحرم ولاابالی دانست که دوست ناباب برای فرزندان است.
به گزارش تنویر همایش بدو ورود یاران با حضور جمعی از خواهران بسیجی حوزه صدیقه طاهره(س) در محل امام زادگان برگزار شد.

در این همایش ابتدا خواهر فردایی در رابطه با فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر گفت: نقش هر مسلمان در تعیین سرنوشت جامعه و تعهدی که باید در پذیرش مسؤولیت های اجتماعی داشته باشد، ایجاب می کند که او ناظر و مراقب همه اموری باشد که پیرامون وی اتفاق می افتد. این مطلب در فقه اسلامی تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر مطرح شده و از مهم ترین مبانی تفکر سیاسی یک مسلمان به شمار می رود؛ چنان که از مهم ترین فرایضی است که وجوب کفایی آن ضروری دین شناخته شده و ضامن بقای اسلام است.

وی ضمن تشریح هدف از تشکیل بسیج افزود: بسیج یك حركت اجتماعی است كه در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشكال مختلفی در اثر شرایط خاص به وجود می آید . حتی در دوران صدر اسلام نیز به هنگام حمله كفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی كه فراخوان نیروی مبارز اعلام می شد مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج كنند .

در ادامه سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نی ریز پیرامون آثار مخرب ماهواره(دجال واره) گفت: ورود ماهواره به خانه را می توان به منزله ورود یک فرد نامحرم ولاابالی دانست که دوست ناباب برای فرزندان است، درصدد اختلاف افکنی بین زن ها وشوهرهاست، به ناموس افراد چشم طمع دارد، دین افراد را می گیرد، مرزها و حریم های خانواده را می شکند، به آسانی حقیقت های سیاسی و اجتماعی را وارونه جلوه می دهد، دزد وقت افراد است و اگر بتواند حتماً سـرکی هــم به کیف پول افراد خواهد زد، خرید ماهواره به منزلۀ دعوت این فرد ناباب به منزل هاست

شایان ذکر است در پایان مراسم خواهران بسیجی حاضر اقدام به هم خوانی میثاق نامه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: