آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
به همت سازمان بسیج کارگری صورت گرفت:
در این دیدار حاضرین با طرح سوالات مشکلات خود را در زمینه ی اشتغال، زیر ساخت های شهری، نبود امکانات مطرح نمودند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری نشست هم اندیشی مسئولان استان در مناطق محروم در قالب طرح «حر یک» با حضور دکتر قادری نماینده محترم مجلس و آقای مختاری مدیر کل محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس و به همت سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس و به میزبانی ناحیه احمد بن موسی (ع) در حسینیه ولی عصر شهرک مهرگان (محله شرغان) شیراز برگزار گردید.

در این نشست که با حضور جمعی از  کارگران و کارفرمایان، اعضای شورای محل و عموم مردم ادامه یافت، حاضرین به بیان دغدغه ها مشکلات و کمبود های محله های شرق شیراز علی الخصوص محله شرغان شیراز پرداختند.

 دکتر قادری نماینده مردم شیراز از طرح های پیشنهاد شده به دولت و طرح های در حال اجرای اخیر در استان و شهر شیراز از جمله اتصال راه آهن شیراز به کرمان و بندر عباس، احداث پالایشگاه دوم شیراز در منطقه شرق شیراز احداث بیمارستان احمد بن موسی (ع) در شرق شیراز و... و پیگیری مشکلات این منطقه را در برنامه های خود اعلام نمود.

مختاری مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس از اجرای کلاس های آموزشی مهارت و مشاغل رایگان در مناطق محروم و اعطای تسهیلات در قالب طرح های اشتقال زایی خبر داد.

در این دیدار حاضرین با طرح سوالات مشکلات خود را در زمینه ی اشتغال، زیر ساخت های شهری، نبود امکانات و غیره مطرح نمودند که مسئولان نیز پاسخگویی مجدد داشتند.

در پایان مردم این گونه جلسات را مثبت و اظهار رضایت داشتند و امید وار به پاسخگویی دیگر مسئولان استان و شهر شیراز و حضور در اینگونه محلات بودند و از مسئولین سپاه تشکر ویژه داشتند که باعث حضور مسئولین در این محله شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: