یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
مجمع بسیج شهرستان نی ریز با حضور سردار غیب پرور ، حجت الاسلام فال اسیری ، فرماندار شهرستان نی ریز ، فرماندهی ناحیه و تعدادی از مسئولین و نخبگان شهرستان نی ریز برگزار شد.

دومین مجمع بسیج شهرستان نی ریز با حضور سردار فرماندهی محترم سپاه فجر استان فارس در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع مطالبه رهبری پیرامون افزایش جمعیت برگزار شد.


در ابتدا دبیر مجمع جناب سرهنگ صادقی جانشین محترم ناحیه ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت تمامی حاضرین در جلسه توضیح مختصری در رابطه با نحوه ی برگزاری مجمع بیان نمودند و در ادامه از جناب سرهنگ توکل فرمانده محترم ناحیه و دبیران کمیسیون های سلامت ، بانوان و اجتماعی دعوت کردند تا در رابطه با موضوع مجمع صحبت های خود را تقدیم حاضرین نمایند .


  سپس از سردار محترم فرماندهی سپاه فجر دعوت شد تا از حضور ایشان در مجمع و بیاناتشان استفاده شود. دکتر غیب پرور ضمن سلام و خیرمقدم وخسته نباشی خدمت تمامی نخبگان و زبده های اقشار و کارگروه های موضوعی تخصصی مرکز راهبردی بیانات خود را با سپاس از خداوند بخاطر حضور در شهرستانی که قریب به 500 شهید تقدیم اسلام کرده برای خود توفیقی دانستند و حضور در مجمع شهرستان را توفیق مضاعف برشمردند. در ادامه بیان داشتند: 

 الحمداله مجمع به نحو احسن برگزار و بیانات حجت السلام فال اسیری را به عنوان جمع بندی پذیرفته و اجماع این است که مجمع بسیج شهرستان یک مجمع واقعی و یک مجمع تصنعی نباید باشد که در این مجمع افراد زبده و نخبه حضور دارند. ایشان با بیان این که مجمع یک جمع محلی هست  هدف از تشکیل مجمع را در 4 مورد توضیح دادند:

 

1-پیگیری مطالبات رهبری نه به شکل کلی  وشعاری . متاسفانه بسیاری از افراد پیام رهبری را معمولا در پشت تریبون ها استفاده می کنند که این زیبنده انقلاب اسلامی نیست. حضرت آقا نیازمند تقدیر و تشویق و سپاس ما نمی باشند جایگاه ایشان رفیع تر از این هاست و وظیفه ما فرمان بری ست ، وظیفه ی ما عملیاتی کردن فرامین ایشان است.

 

2-مجمع بسیج هر شهرستان طبعا یاور دولت می باشد ، مشکلات دولت یعنی مشکلات مردم

3-مطالبه گری با رعایت آداب اسلامی که یکی از وظایف مهم مجمع است.

4--معضلات را شناسایی کردن و یک کار دقیق علمی روی آن انجام دادن.

 

سردار محترم فرماندهی سپاه فجر در این قسمت از صحبت ها از دبیر کارگروه ها به خصوص سه کارگروهی که مباحث علمی را ارائه نمودند تشکر کرده و گریزی هم به آمارهای شهرستان زدند. ایشان ضمن بیان وظایف مجمع به مسائل دیگری نیز پرداختند که با حضورشان در شهرستان و بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی معضل شهرستان را بی آبی مطرح کردند و در ادامه از کارگروه ها خواستند که بعنوان یک مشاور و بازوی فکری در مسائل شهرستان با طرح های خود به کمک مسئولین بیایند. 

ایشان در پایان تاکید کردند که معضلات و مشکلاتی که در سطح شهرستان وجود دارد باید به بحث و مشاوره گذاشته شود و سعی شود این مسائل و معظلات به بهترین شکل برطرف شود.










نام:
ایمیل:
* نظر: