کد خبر: ۳۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
حجت‌الاسلام شریفی :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه خبررسانی ، کار تأثیرگذاری است ، گفت : در طول تاریخ هرجا خبرنگاران صادقی پیدا شده‌اند، جامعه روی آسایش و آرامش را دیده است .
حجت‌الاسلام علمدار شریفی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 22 مرداد در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره فعالیت‌های خبرنگاران گفت: کار خبری و هنر خبررسانی، کار ویژه‌ و تأثیرگذاری از قدیم تاکنون بوده است.
وی افزود: اگر بنی‌امیه توانستند در کار خود موفق شوند و حکومت ایجاد کنند، به دلیل دستکاری در اخبار و روایات و وارونه جلوه‌ دادن اخبار آن زمان بود و هرچه به تاریخ هم نگاه کنیم، همین است.
حجت‌الاسلام شریفی ابراز کرد: در طول تاریخ هر جا اخبار صدقی آمده است، خبرنگاران صادقی پیدا شده‌اند و مردم را هدایت کرده‌اند و جامعه نیز روی آسایش و آرامش را دیده است و بر عکس هرکجا ناامنی و سلب آسایشی وجود داشته به دلیل وجود خبرنگارانی بوده که اجیر استکبار بوده و نتیجه عکس داشته‌اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار کرد: در زمان امروز ما نیز استبکار جهانی در وقایعی که مربوط به نفع خودشان است، خبری پخش نمی‌شود و خبررسانی را تعطیل می‌کنند تا صدایی به گوش مردم نرسد.
وی ادامه داد:‌ امروز در بحث غزه مشاهده می‌کنیم که چگونه کشتارهای وحشیانه‌ای صورت می‌گیرد اما وقتی وارد بحث رساندن صدای مظلوم می‌شویم، استکبار مانع از اطلاع‌رسانی دقیق می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: در کشور خودمان نیز اگر ملت توانستند از یک توطئه بسیار سنگین نجات پیدا کنند، به دلیل بحث خبررسانی و آگاهی‌‌دادن به مردم و تلاش خبرنگاران صادقی بود که چهره منافقان را نشان دادند؛ لذا بحث اطلاع‌رسانی و خبررسانی بحث مؤثر و تأثیرگذار و یک هنر جذاب است که خداوند به خبرنگاران عطا کرده است.

در حاشیه حضور خبرنگاران و فعالان رسانه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت روز خبرنگار از ایشان تقدیر بعمل آمد .
نام:
ایمیل:
* نظر: