آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
تحصیلات ابتدایی خود را تا پایان راهنمایی در همانجا گذراند. اعتقادات مذهبی باعث شد که قبل از اوج گیری انقلاب امام را بشناسد و در پرتو هدایت امام خویش گام بردارد.

به گزارش بسیج کارگری، شهید احمدجان لطفیان در سال 1341 در روستای اکبرآباد کوار در خانواده ای مذهبی متولد شد.

از زمان کودکی حضور در مسجد و عبادت خدا را در کنار پدر آغاز کرد. تحصیلات ابتدایی خود را تا پایان راهنمایی در همانجا گذراند. اعتقادات مذهبی باعث شد که قبل از اوج گیری انقلاب امام را بشناسد و در پرتو هدایت امام خویش گام بردارد.

بعد از انقلاب با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه های حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ 21 بهمن ماه سال 1360 در سن 19 سالگی در تنگه چذابه به آرزوی خود رسید و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

چکیده ای از وصيت نامه شهيد

سبح لله ما في السماوات و ما في الارض و هو العزيز الحكيم
باسلام و درود فراوان به امام امت و شما مردم شهيد پرور اكبرآباد از اينكه من از بين شما رفته ام ناراحت نباشيد و اظهار خوشحالي كنيد كه چنين آرزويي نصيب ما شده است . من عاشق شهادت و حسين (ع) بودم و شما هم بايد عاشق شهادت بشويد چونكه شهادت راه حسين (ع) است.

بايد راه را تا سرحد پيروزي ادامه بدهيد به گفته امام امت خميني كبير چه بكشيد و چه كشته شويد به بهشت مي رويد شما كه نبايد حتما كشته شويد بايد پيروز شويد مملكت ما به شهيد زنده بيشتر احتياج دارد .

از شما ملت شهيد پرور مي خواهم كه امام امت را تنها نگذاريد يا خداي نكرده قلب او را ناراحت نكنيد به خدا اگر من را تكه تكه بكنند دستم را از دامن امام كوتاه نمي كنم هر كس امام امت را تنها بگذارد مثل اينكه امام زمان (عج) را تنها گذاشته .

پدرگرامي وقتي كه خبر شهادت من را شنيديد دعاي وحدت را سر بدهيد .

مادر گرامي وقتي كه خبر شهادت من را شنيديد شكر خداي را بجاي بياوريد و بگو خدايا شكر كه اين افتخار نصيب ما هم شد .

برادران گرامي وقتي خبر شهادت مرا شنيديد بايد از خوشحالي جشن بگيريد و به مردم تبريك بگوئيد و دوستانم را به خانه دعوت بكنيد و آنها را دلداري دهید و بعد از آن عروسي برادرم مشهدي الله جان را بكنيد تا مردم بتوانند عروسي بكنند شما را به مهدي فاطمه (س) قسم مي دهم كه لباس سياه نپوشيد تا خدا از شما راضي شود .

و از دوستانم مي خواهم كه راه من را ادامه بدهند همينطور كه من راه شهيد بهبود ياري را ادامه دادم . از شما مردم شهيد پرور مي خواهم كه در مدرسه ، مساجد يا حسينيه كتابخانه بزنيد و از پسران دعوت كنيد كه اين كتابها را بخوانند و حزب الهي بشوند .

بعد از تشييع جنازه شعار «خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار» را بدهيد .

اگرجنازه من تكه تكه يا اينكه پيدا نشد ناراحت نباشيد چونكه من خودم از خدا خواستم كه تكه تكه بشوم .

به گفته كافي اينجا پيدا نشد آخرت هم پيدا نمي شود؟

به پاسداران عزيز كمك كنيد و پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا خدا شما را بيامرزد .

به اميد ديدار در آخرت خدا يار و ياور شما مردم مسلمان و شهيدپرور ايران خصوصاً مردم اكبرآباد.

زنده باد خميني كبير

احمد جان لطفيان
نام:
ایمیل:
* نظر: