آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه احمدبن موسي(ع):
برنامه هاي تربيت و تعالي براي تحكيم پايه هاي معرفتي و بصيرت افزايي و عمق بخشي اعتقادي و سياسي مد يران بسيج در نظر گرفته شد كه در طول سال برگزار مي گردد.
به گزارش تنویر حجة الاسلام والمسلمين مصطفوي مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدبن موسي(ع) درخصوص هدف برگزاري دوره هاي تربيت و تعالي ناحيه اي در مصاحبه با روابط عمومي و تبليغات  اين ناحيه گفت: رمز هاي موفقيت بسيج به خاطر ايمان ،معنويت و بصيرت آميخته با ولايت مداري است؛ بسيج و آحاد بسيجيان بايد داراي روحيه شهادت طلبي و ايثار باشند تا بتوانند در تمام عرصه هاي سخت و نيمه سخت از انقلاب دفاع كنند، بدين منظور برنامه هاي تربيت و تعالي براي تحكيم پايه هاي معرفتي و بصيرت افزايي و عمق بخشي اعتقادي و سياسي مد يران بسيج در نظر گرفته شد كه در طول سال برگزار مي گردد؛ مي شود گفت كه برنامه هاي تربيت و تعالي خمير مايه آمادگي هاي همه جانبه بسيج است.

حجة الاسلام والمسلمين مصطفوی درباره محور بحث ها و موضوعات مطرح شده در این دوره ها گفت:  ما هنگام دعوت از اساتيد خبره موضوعاتي از جمله سيره حضرت امام و رهبري در بهره مندي از رسانه، سيره و سبك زندگي حضرت امام و رهبري در تعليم و تربيت و تكليف مداري در سيره امام و رهبري را به آنها پيشنهاد مي دهيم كه الحمد الله آنها هم با شيوه هاي نو و ابزارهاي آموزشي به تبيين آنها پرداختند. از جمله از اساتيد شهيري مانند حجت الاسلام و المسلمين دكتر رحيمي صادق، دكتر رضوي مشاور و استاد تعليم و تربيت، حجت الاسلام نعمت الهي و ...استفاده كرديم . همچنين بحث دجالواره و آثار مخرب ماهواره و فضاي مجازي و رسانه ها هم مورد بحث و كارشناسي دقيق قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که مخاطبين اين آموزش هاچه كساني هستند گفت: اين دوره ها در طول سال در چندين مرحله انجام مي شود كه تا الان سه مرحله را اجرا نموده ايم و مجموعا ٥٠٥ نفر مخاطبين اين دوره ها بودند‎؛ مخاطبين اين آموزش ها فرماندهان حوزه هاي مقاومت، فرماندهان پايگاه ها، فرماندهان و اركان گردان ها مربوطه و مديران عقيدتي و نظارت و همچنين اعضاي شوراي حوزه ها هستند كه بيشترين و نزديك ترين ارتباط را با آحاد بسيجيان دارند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدبن موسي(ع) در خصوص میزان همكاري فرمانده ناحيه در راستای برگزاری این دوره ها گفت: با تعامل بسيار خوبي كه در دو مجموعه نمايندگي ولي فقيه ناحيه و فرماندهي ناحيه مي باشد، حمايت هاي خوبي انجام شده و جالب است بدانيم كه فرمانده محترم جناب دكتر علاءالديني توجه خاصي در حمايت ها و پشتيباني ها و خصوصا كيفي بودن برنامه ها دارند و همه ي عوامل فرماندهي را بسيج نمودند كه اين برنامه ها اثر بخشي بهتري داشته باشند.

وی در خصوص انجام ارزيابي از دوره ها اظهار کرد: طي فرمهاي مشخص ارزيابي به عمل آمده كه باز خورد بسيار خوبي نشان مي دهد و اميدوارم در دوره هاي آتي با توجه به اين ارزيابي ها و رفع معايب و نواقص عملكرد مفيد تري داشته باشيم؛ جالب است بدانيد كه تعداد زيادي از مخاطبين با مراجعه حضوري خواهان تداوم اين برنامه ها بودند و احساس نياز را بيان مي كردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: