آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
سردار غیب پرور در بازدید از پروژه قطار شهری:
سرعت این پروژه زمانی شتاب گرفت که بودجه ای هم برای اجرای این پروژه در نظر گرفته نشده بود. اما مدیران مجموعه با تدابیری که اندیشیدند نگذاشتند که پروژه با این عظمت تعطیل شود.

به گزارش تنویر، سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر ظهر امروز از پروژه قطار شهری شیراز بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید سردار غیب پرور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد ترجمان مدیریت عاقلانه، باتدبیر، انقلابی و می توان گفت همان مدیریت جهادی هستیم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه قطار شهری مطالبه چندین ساله مردم شیراز است گفت: به همت بلند مجموعه های دخیل در پروژه قطار شهری خط یک این پروژه کم کم به مرحله بهره برداری کامل می رسد و باید گفت در حوزه ی شهر شیراز اقدامی بسیار مهم و موفق است و من به نوبه ی خود از مجموعه تشکر می کنم.


فرمانده سپاه فجر با بیان توانایی های مدیر قطار شهری و شهردار شیراز گفت: سرعت این پروژه زمانی شتاب گرفت که بودجه ای هم برای اجرای این پروژه موجود نبود. اما مدیران مجموعه با تدابیری که اندیشیدند نگذاشتند که پروژه ای با این عظمت تعطیل شود. این الگوی موفق باید سر مشق بقیه مدیران نیز شود.

سردار غیب پرور گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در خط دو قطار شهری کمک می کند این خط از میانرود آغاز و تا سعدی ادامه دارد.

به گزارش تنویر در این بازدید سردار گزنی، سردار مینایی، سردار کوه مره ای و سردار بو علی، فرمانده سپاه فجر را همراهی می کردند.





انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: