آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
در پیام تسلیت سپاه فجر آمده است: آن فقید سعید که عمر شریف خود را در جهت خدمت به مقاصد الهی سپری کرد،در طول دوران عمر پربرکتشان اقدامات فراوانی در راه اسلام انجام دادند.
به گزارش تنویر، سپاه فجر استان فارس به مناسبت درگذشت آیت الله ادیب لاری پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنّا لله و إنّا إلیه راجعون»

  درگذشت عالم وارسته و استاد اخلاق حوزه های علمیه قم و شیراز، حضرت آیت الله حاج شيخ نعمت الله اديب لاري رحمة الله عليه، ضایعه ای بسیار بزرگ و جبران نشدنی برای حوزه های علمیه و تمامی عاشقان مکتب اهل بیت (ع) است.

آن فقید سعید که عمر شریف خود را در جهت خدمت به مقاصد الهی و اعتلای کلمه‌الله، تدریس، ترویج و نشر معارف نورانی اهل‌بیت علیهم السلام و تربیت طلاب و تهذیب نفوس و خدمت خالصانه به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له‌الفدا سپری کرد، ودر طول دوران عمر پربرکتشان اقدامات فراوانی در راه اسلام انجام دادند.

سپاه فجراستان فارس ضمن ابراز همدردی با بیت شریف معظم له، این ضایعه مولمه را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده؛ امید است خداوند متعال بر علو درجات آن بزرگوار بیفزاید و روح بلند و مطهر ایشان را با شهدا، اولیای الهی و ائمه معصوم(ع) محشور گرداند.

نام:
ایمیل:
* نظر: