گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۲
در دومین روز از هفته دولت
در دومین روز از هفته دولت فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپیدان با فرماندار سپیدان دیدار و یاد و خاطرات شهدای دولت را گرامی داشتند .

به گزارش تنویر سپیدان در دومین روز از هفته دولت فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپیدان با فرماندار سپیدان دیدار و یاد و خاطرات شهدای دولت را گرامی داشتند .

سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه سپیدان با تبریک هفته دولت به فرماندار و کارکنان دولت گفت : در این روز یاد و خاطرات شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی ، باهنر و شهید قاضی را گرامی و به نوبه خود از تلاش و زحمات شبانه روزی و دلسوزانه مجموعه فرمانداری در خدمت به مردم تقدیر و تشکر به عمل می آوریم .

عبدالحسن صمد نژاد  در این دیدار با تقدیر از فرماندهی و پرسنل سپاه سپیدان گفت : سپیدان در زمینه هماهنگی و وحدت در بین اعضاء شورای تامین یکی از شهرستانهای قابل ارائه به عنوان الگو و مثال زدنی بوده و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد .

فرماندار سپیدان با ذکر نام و یاد شهید قاضی اظهار داشت : امیدواریم همانگونه که شهید قاضی ( فرماندار سپیدان ) در زمان جنگ بدون در نظر گرفتن این مسئولیت و با یک هدف مشترک همراه با سایر شهدا و رزمندگان برای خنثی کردن توطئه های دشمن و حفظ اسلام در مقابل کفر ایستاد ، امروز هم این روند در بین مسئولین وجود داشته باشد و مسئولین جدای از هم و بصورت دستگاهی عمل ننمایند .

صمد نژاد شهرستان سپیدان را دارای پتانسیل های بالا و بالقوه دانست و تاکید کرد : سپیدان دارای پتانسیل های انسانی و ابزاری بالقوه ای است که با انجام کارهای زیر بنایی و علمی نخبگان شهرستان می تواند به قطب علمی ، فرهنگی ، توریستی ، دینی و ورزشی استان و حتی کشور تبدیل شود .

عبدالحسن صمدنژاد همبستگی مردم و مسئولین را لازمه پیشرفت شهرستان خواند و تصریح کرد : سپیدان نیاز به یک عزم ملی واقعی و مدیریت جهادی عملی دارد و مدیران و مردم باید با همبستگی خود بصورت جهادی عمل کنند تا روز به روز شاهد پیشرفت سپیدان در تمام عرصه ها باشیم .

مهندس صمدنژاد مسئولین و نخبگان خارج از شهرستان را سرمایه های عظیم سپیدان خواند و تاکید کرد : نخبگان و مسئولین سپیدانی شاغل در خارج از شهرستان سرمایه های عظیم و بزرگی برای شهرستان هستند و باید با غیرت و تعصب بیشتری به شهرستان نگاه کنند چرا که توسعه و پیشرفت سپیدان در گرو همت و تلاش روز افزون آنهاست .

فرماندار سپیدان یکی از دلایل عدم پیشرفت سپیدان را فاصله نزدیک به شیراز خواند و افزود : مجاورت و نزدیکی سپیدان به مرکز استان علی رغم مزیتهای خوبی که دارد ، یکی از دلایل مهم عدم پیشرفت شهرستان نیز محسوب می شود چرا که اکثر مردم خرید و تهیه مایحتاج زندگی ، درمان ، سرمایه گذاری و ... را در شیراز انجام می دهند و حاضر به سرمایه گذاری در شهر خود نیستند .



نام:
ایمیل:
* نظر: