آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
در بیانیه سپاه فجر به مناسبت پیروزی مقاومت غزه عنوان شد:
سپاه فجر استان فارس با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به ملت قهرمان فلسطین و ایران اسلامی مقاومت را رمز نجات مستضعفین عالم از سیطره آمریکا و اسرائیل غاصب دانسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنویــــر، پس از گذشت 51 روز پر تلاطم از حمله رژیم کودک کش و وحشی صهیونیستی به مردم مظلوم و مسلمان غزه، بالاخره طعم شیرین مقاومت و پایداری به کام مردم نشست. به همین مناسبت سپاه فجر استان فارس با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به ملت قهرمان فلسطین و ایران اسلامی مقاومت را رمز نجات مستضعفین عالم از سیطره ظلم و جور استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل غاصب دانسته است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ

سوره فصلت (30)

بار دیگر «ثم استقاموا» یک ملت که از هیمنه پوشالی دشمن تا بن دندان مسلح ، خوف نکردند و حزن به دل راه ندادند، با تحقق وعده الهی همراه شد و پیروزی شیرین پس از 51 روز مقاومت از لابه لای مخروبه های خانه های غزه رخ نمود تا «مقاومت» همچنان رمز پیروزی بماند و قدرت نظامی اسرائیل که چونان کفی بر روی آب است، ماهیت سست و تار عنکبوتی خود را نشان دهد.

51 روز کودک کشی اسرائیل، این سگ نگهبان آمریکا در خاورمیانه تبدیل به دستاوردی شیرین و ماندگار برای مجاهدان فلسطینی شده که دولت های سازشکار عربی طی سالها مذاکره نتوانستند ذره ای از آن را کسب کنند.

شکست حصر غزه یعنی شکست توامان نظامی و سیاسی اسرائیل و آمریکا در مقابل مردم و مجاهدانی که در شدیدترین شرایط شعار «حسبنا الله و نعم الوکیل» سر دادند و فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مبنی بر استقامت و پایداری را به گوش جان شنیدند و دست حامیان واقعی خود همچون امت اسلامی ایران و حزب الله را به گرمی فشردند و با در آغوش کشیدن توسن شهادت و تحمل سختی ها حلاوت و ثمره پایداری و مقاوت خود را علی رغم خواست آمریکای جنایت کار و اذنابش مجددا کسب کردند.

تقارن پیروزی مقاومت اسلامی غزه با این روزها که منتصب به شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان نمادهای مقاومت و خدمت‌گزاری ایران اسلامی هستند مایه فخر و مباهات همه امت اسلامی است. به همین مناسبت سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک هفته دولت به تمامی دولت مردان دلسوز و خدوم و مقاوم، پیروزی مردم فلسطین را در ادامه همان راهی می داند که حضرت امام روح الله(ره) سال ها قبل پرچم آن را برافراشت تا مستضعفین عالم زیر شعار خداپرستی بر مستکبران عالم بشورند و شاهد تحقق آیه شریفه«وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ» باشند.

سپاه فجر استان فارس


نام:
ایمیل:
* نظر: