یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۳۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
در دهه کرامت
گروه خادمان حرم امام رضا(ع) جهت اجرای برنامه در جشن میلاد امام رضا(ع) وارد نی ریز شدند.
به گزارش خبرنگار تنویر ، 4 نفر از خادمان حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام در آستانه میلاد با سعادت این امام همام وارد شهرستان نی ریز شدند. قبل از ورود ایشان به شهر نی ریز تعدادی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج نی ریز به همراه تعدادی از بسیجیان، در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی از ایشان استقبال کردند.
خادمان حرم امام رضا (ع) بعد از توقف در مقابل دانشگاه آزاد با همراهی بسیجیان و کارکنان ناحیه به سمت گلزار شهدای نی ریز حرکت کردند. در مسیر مردم ولایت مدار نی ریز در مقابل کوی امام سجاد(ع) با گرمی از خادمان امام رضا(ع) اشتقبال کردند و با قربانی کردند گوسفند میزان عشق خود به امام هشتم شیعیان را نشان دادند. همچنین با بوسیدن پرچم حرم امام رضا(ع) از آن تبرک جستند.
کاروان خادمان حرم بعد از دقایقی با ترک این مکان به سمت امامزادگان شریف حرکت کردند و در مسیر با استقبال مردم مواجه شدند. بعد از زیارت امامزادگان درحالی که مردم زیادی در این مکان از ایشان استقبال کردند به زیارت گلزار مطهر شهدا رفتند و بر سر قبر فرمانده گردان کمیل حاضر شدند.
برنامه بعدی خادمان حرم امام رضا علیه السلام حضور در بیمارستان شهدا و عیادت از بیماران بود و بعد از آن به بیت امام جمعه شهر نی ریز رفته و با حجت الاسلام سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی ریز دیدار کردند.
لازم به ذکر است برنامه اصلی حضور در جشن میلاد امام رضا (ع) بود که در مقابل مسجد علی بن ابی طالب(ع) برگزار گردید.





.

نام:
ایمیل:
* نظر: