کد خبر: ۳۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به نارضایتی فرهنگیان از نحوه ارائه خدمات درمانی در کلینیک‌های درمانی فرهنگیان، این موضوع را تایید کرد و گفت: اکنون خدمات بیمه طلایی کاملا مطلوب و استاندارد نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از ایسنا، با اشاره به آخرین جلسه‌ با مدیران بیمه تکمیلی درمان آتیه‌سازان حافظ گفت: در این جلسه مقرر شد به صورت مصداقی در هر استان و شهرستانی که مشکل وجود دارد، مستقیما گزارش و بیمه حتی فراتر از تعهداتش، نسبت به رفع آن مشکل اقدام کند.

وی افزود: اما باید پذیرفت در شرایط بخصوصی قرار داشتیم. شرکت‌های بسیاری اعلام آمادگی کرده بودند، ولی پرداخت هزینه‌های پیشنهادی آنها نه در توان دولت بود و نه معلمان. سرانجام شرکت بیمه آتیه سازان حافظ قبول مسئولیت کرد و در طول سه ماهی که از عقد این قرارداد گذشته است، شاهد بهبود روزافزون خدماتشان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه البته منکر مشکلات نیستیم ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که با مدیران بیمه آتیه‌سازان حافظ داشتیم قرار شد به صورت مصداقی در هر استان و شهرستانی که مشکل وجود دارد، مستقیما گزارش شود و بیمه حتی اگر فراتر از تعهدات بود نسبت به رفع آن مشکل اقدام کند.

بطحائی درباره روند پرداخت خسارات درمان گفت: مشکلی که در این خصوص وجود دارد این است که برخی اسناد نقص اطلاعات دارند یا به عنوان مثال شماره حسابشان اشتباه است و... . به همین خاطر این پروسه طولانی‌تر می‌شوند و فرهنگیان تصور می‌کنند تاخیر در پرداخت خسارت وجود دارد.

وی افزود: اکنون دفاتری در شهرستان‌ها تشکیل شده و همچنین واحدهای تعاون در ادارات، اسناد خسارتی را بتدریج ارسال می‌کنند. همچنین کمیته‌ای در شهرستان‌ها تشکیل شده تا هفته‌ای یک مرتبه موارد خاص که گزارش می‌شود را بررسی و مشکلات را رفع کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: