آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
معاون سپاه فجر فارس خبر داد:
سرهنگ کوشکی گفت: حاکم شدن روحیه بسیجی در دستگاه‌های اجرایی استان، تنها راه اجرای اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش تنویر به نقل از ایسنا معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: احداث کارخانجات کمپوست با توجه به نیاز کارگاه‌های پرورشی در سطح استان و راه‌اندازی چهار مجتمع صنعتی تولید قارچ را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 سرهنگ پاسدار سعيد كوشكي در كارگاه آموزشي، تخصصي، علمي اقتصاد مقاومتي در شيراز گفت: راه‌اندازی 300 واحد تولیدی قارچ، 82 گلخانه، 152 واحد تولیدی پرورش ماهی، 37 واحد تولیدی شتر مرغ، 374 واحدتولیدی پرورش مرغ بومی و 23 واحد تولیدی پرورش بوقلمون از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی سپاه فجر فارس تا پایان سال 92 بوده است.

وي اضافه كرد: در پایان سال گذشته تولید قارچ به 960 تن در استان رسید که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال و سال آینده این میزان به پنج تن برسد

اين مقام مسئول با بيان اينكه هم اکنون بسیج سازندگی سپاه فجر فارس رتبه اول را در این زمینه در کشور به خود اختصاص داده است، افزود: حاکم شدن روحیه بسیجی در دستگاه‌های اجرایی استان، تنها راه اجرای اقتصاد مقاومتی است.

اين مقام نظامي خاطرنشان كرد: بالفعل سازی فرصت‌هاي بالقوه، استفاده از مزیت نسبی و توانمندی‌های دورنی، تأمین بخشی از امنیت غدایی و شغلی، کاهش فشار بر بازار مصرف، بهبود فضای و کسب و کار و رونق بخشی به تولید از طریق الگو سازی شش مؤلفه اصلی ما در پیاده سازی طرح اقتصاد مقاومتی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس همچنين گفت: به سمت کشت و اشتغالی رفته‌ایم که کمترین میزان آب را مصرف کنیم و در عین حال توانمندی تولیدی استان را بالا ببرد.

کوشکی نظام بانکی و بروکراسی اداری را مهمترین چالش‌های اقتصادی فارس عنوان كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: