آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
او علاقه زيادي به رهبري و امام خميني داشت و بارها اظهار مي داشت كه اين زريه پيغمبر و نائب امام زمان (عج) است ، از او دست بر نداريد و گوش به فرمان او باشيد كه اگر او را تنها بگذاريد دچار عذاب خواهيد شد.
به گزارش تنویر به نقل از بسیج کارگری، شهید فضل الله کرمی در سال 1343 در روستای اکبرآباد کوار دیده به جهان گشود.

شهيد فضل الله كرمي در دوران كودكي بسيار خوش رو و خوش رفتار بود و از همان كودكي ، فردي ديني و مذهبي بود كه علاقه خانواده اش به اين فرد دو چندان بود.

او در دوران جواني ، مومن و باتقوا بود و در جلسات مذهبي خصوصاً در ماه هاي مبارك رمضان و ماه هاي محرم و صفر شركت فعال داشت و در دوران انقلاب با شور و هيجان در راهپيمائيها شركت مي كرد.

او علاقه زيادي به رهبري و امام خميني داشت و بارها اظهار مي داشت كه اين زريه پيغمبر و نائب امام زمان (عج) است ، از او دست بر نداريد و گوش به فرمان او باشيد كه اگر او را تنها بگذاريد دچار عذاب خواهيد شد .

در اويل مرداد سال 1360 عازم جبهه حق عليه باطل شد .در ميدان جنگ سنگري بنام جبهه ولايت فقيه داشت و در شب 5 مهرماه 1360 كه براي آزاد كردن محاصره آبادان شركت داشت ، تير دشمن كه از نوع كاليبر 50 بود به سينه او اصابت و از پشتش خارج شد و در همان جا به شهادت رسيد و پيكر مطهرش اشتباهاً به چالوس رفت و در آنجا او را شناسائي و به زادگاهش اكبرآباد کوار منتقل و در همان جا دفن گرديد.

بخشي از وصيت نامه بسيجي شهيد فضل الله كرمي به مادر خود:

السلام عليك يا اباعبدالله و علي الارواح التي حلت بفنائك عليك مني سلام الله ابدا ما بقيت و بقي الليل و النهار و لا جعله الله الآخر العهد مني لزيارتكم السلام علي الحسين و علي علي بن الحسين و علي اولاد الحسين و علي اصحاب الحسين .
 
نديدم عاشقي ، همتاي مادر
مادر اي عاشق بي همتا ، اي فرشته كه بهشت زير پاي توست ، از تو انتظار دارم كه برايم عزا نگيري و لباس سياه نپوشي . شهيد تو زنده است ، همانطور كه خداوند همه شهيدان را زنده نگه داشته است . مادر ، فرزندت بهترين راه را انتخاب كرده است . مادر ، من به تكليف خود عمل كردم همانطوري كه امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) به تكليف خود عمل كردند . ما راه بزرگ مرد تاريخ امام حسين (ع) ، سالار شهيدان فرزند دخت پيامبر و بزرگترين بانوي اسلام را انتخاب كرديم . مرا حلال كن و مورد عفو خود قرار بده .
والسلام
ارادتمند مادر ، فضل الله كرمي
نام:
ایمیل:
* نظر: